یک‌شنبه 17 تیر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: اعتراض به نتایج کنکور 1400 تا آخر وقت امروز چهارشنبه 14 مهرماه قابل ثبت است و بعد از آن اعتراضی قابل دریافت نیست. نتیجه بررسی اعتراضات نیز تا 10 آبان بصورت پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله خامنه‌ای: امروز در فضای مجازی می‌توانید افکار درست و صحیح را منتشر کنید و به مسائل پاسخ دهید و می‌توانید به معنای واقعی کلمه جهاد کنید.

وب‌گاه عصر ایران

"قدیما مامانا یه جوری آب حمومو داغ میکردن که میتونستی چای کیسه‌ای بندازی تو لگن، بعد از حموم یه چایی هم بخوری".

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اعتراض به نتایج کنکور تا 14 مهرماه در سامانه سنجش قابل ثبت است و بعد از آن قابل دریافت نیست و نتیجه بررسی اعتراضات تا 10 آبان بصورت پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

اعتراض به نتایج کنکور تا 14 مهرماه در سامانه مذکور قابل ثبت است و بعد از آن قابل دریافت نیست و نتیجه بررسی اعتراضات تا 10 آبان بصورت پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص زمان و نحوه ثبت اعتراض داوطلبان به نتایج نهایی کنکور 1400 توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج کنکور 1400 در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

دانشگاه امیرکبیر در خصوص تقویم آموزشی مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه برای دانشجویان جدیدالورود در نیمسال اول 1401-1400 نیز اعلام کرد که ثبت‌نام این دانشجویان پس از اعلام نتایج کنکور انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر در خصوص نحوه برگزاری ترم آتی این دانشگاه گفت: در نیمسال جدید نیز آموزش دانشجویان به شکل مجازی خواهد بود. چرا که با توجه به زمانبندی واکسیناسیون، امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: باتوجه به شرایط فراگیر کرونا و ایجاد محدودیت ها برگزاری آزمون های عملی کنکور به تاخیر افتاد و در نتیجه نتایج کنکور 1400 با تاخیر اعلام می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و پژوهش در هفته‌ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه‌ای از آن‌ها را می‌توانید در ادامه مرور کنید. بیش از 406 هزار داوطلب کنکور ارشد مجاز به انتخاب رشته شدند نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد. تعداد 406 هزار و 427 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که این تعداد شامل 220 هزار و...

وب‌گاه خبر آنلاین

نظام آموزش عالی‌کشور با شیوع ویروس کرونا دچار تحول و دگرگونی عظیمی شده و با وجود مشکلات و چالش‌های پیاده‌سازی آموزش غیرحضوری اکنون پس از گذشت چهار نیم‌سال تحصیلی، مفاهیمی چون آموزش مجازی، کلاس آنلاین و... برای دانشجویان و خانواده‌هایشان ملموس و آشنا شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به چالش‌های پیش روی کنکور سراسری گفت‌: آموزش و پرورش به تنهایی توان مقابله با چالشی که از بیرون به وی تحمیل می شود را ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 دهه اول شهریورماه به صورت کارنامه منتشر می شود.