یک‌شنبه 15 مهر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی داوطلبان گمان می‌بردند که به طور کلی تعداد محدودی رشته در بین رشته‌های دانشگاهی وجود دارد که اگر نتوانند در آن تحصیل کنند سعادتمند نمی‌شوند.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری مهر

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از برپایی نزدیک به 50 پایگاه انتخاب رشته ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در سطح مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از برپایی نزدیک به 50 پایگاه انتخاب رشته ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در سطح مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران در طول زمان انتخاب رشته توسط مشاوران متعهد و متخصص خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و پژوهش در هفته‌ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه‌ای از آن‌ها را می‌توانید در ادامه مرور کنید. انتخاب رشته کنکوری‌های امسال آغاز شد با توجه به انتشار کارنامه اولیه داوطلبان کنکور1400 و دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، فرآیند ثبت انتخاب رشته تمام متقاضیان (برای انتخاب کدرشته...

خبرگزاری دانا

این روزها با جولان مافیای کنکور و تعدد مشاورنماها، کنکوری ها شرایط آشفته و پر استرسی را سپری می کنند و بر سر دو راهی انتخاب رشته و مشاور واقعی قرار گرفته اند.

وب‌گاه فرارو

عجیب‌ترین مورد بازار مکاره انتخاب رشته مربوط به شخصی که بیش از چهل هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد، او برای برخی مشاوره‌های انتخاب رشته چند میلیون تومان و برای برخی دیگر تا 50 میلیون تومان پول دریافت می‌کند.

خبرگزاری دانا

کلانتری گفت: 283 پروژه آموزشی از محل مشارکت های مردمی و اعتبارات دولت افتتاح، 139 مدرسه پیش ساخته با 112 میلیارد و 710میلیون تومان در استان راه اندازی شده است.

خبرگزاری دانا

با اعلام نتایج کنکور سراسری برترین های 1400 در کهگیلویه و بویراحمد که رتبه آنها زیر 1000 بود مشخص شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اعلام نتایج کنکور سراسری امسال و آغاز انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان مرحله اول در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، یکی از سوالات پرتکرار داوطلبان درباره نحوه انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد است. براین اساس متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی باید پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای...

خبرگزاری دانا

همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری رتبه‌های برتر کنکور 1400 (عضو کانون قلم چی) در شهرستان گچساران مشخص شدند.

خبرگزاری مهر

اهواز - حسن و حسین قیم دوقلوهای اهوازی حائز رتبه 5 و 12 کنکور علوم تجربی 1400 شدند.

وب‌گاه الف

رتبه اول کنکور تجربی 1400 گفت: کنکور و کسب رتبه اول به هوش بالا نیاز ندارد بلکه یک فرد با هوش متوسط می‌تواند با سختکوشی و هدف‌گذاری به نتیجه برسد.

خبرگزاری تسنیم

نتایج اولیه آزمون کارشناسی سال 1400 اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج اولیه آزمون سراسری امسال هم‌اکنون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد و متقاضیان می‌توانند از نتیجه اولیه آزمون خود آگاهی یابند. طبق اعلام سازمان سنجش 1 میلیون و 82 هزار و 900 داوطلب کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته شدند که می‌توانند پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای ثبت‌نام در دوره‌های با آزمون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌سازمان سنجش آموزش کشور نتایج کنکور 1400 را روی سایت قرار داد.