یک‌شنبه 15 مهر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: بر اساس تصمیم وزارت آموزش‌وپرورش تا 30 درصد از حجم کتاب‌های درسی برای آزمون‌های پایانی دانش آموزان کاهش‌یافت که برای پایه دوازدهم این کاهش 30 درصدی در کنکور نیز اعمال می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و پژوهش در هفته‌ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه‌ای از آن‌ها را می‌توانید در ادامه مرور کنید. اعلام نتایج کنکور دکتری 1400 نتایج اولیه کنکور دکتری تخصصی 1400 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد. تعداد مجازین آزمون دکتری امسال 136 هزار و 665 داوطلب و ظرفیت پذیرش به غیر از دانشگاه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به اعلام نتایج کنکور دکتری1400 و شروع انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت انتخاب‌هایی دقیق برای کسب موفقیت لازم و ضروری است. درواقع داشتن انتخاب رشته‌ای که به کسب نتیجه‌ای موفق منجر شود دغدغه این روزهای داوطلبان کنکور دکتری 1400 است لذا در اینجا شمارو با 6 نکته اساسی و مهم آشنا می‌کنیم که توجه به آنها در کسب موفقیت بسیار...

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: تمامی کلاس های آموزشی این دانشگاه از جمله دروس تئوری و عملی به صورت مجازی برگزار می شود.

خبرگزاری ایسنا

دانشجو یعنی جوانی و پویایی و دانشگاه مکانی امن برای بروز و ظهور نشاط و شادابی جوانان همواره با تحرک و پویایی توامان است، اما امسال در سایه ویروس مرگبار کرونا که همه جا را به تعطیلی کشانده، دانشجویان روز دانشجوی متفاوتی را تجربه خواهند کرد و عملا شاهد برگزاری جشن بزرگداشت این روز نخواهند بود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با بیان این‌که پاندمی کرونا هیچگونه محدودیتی در برگزاری کلاس‌ها و آموزش دانشگاه پیام نور نداشته است، گفت: دروس آزمایشگاهی، کارگاهی و عملی نیز با همکاری اساتید در بستر مجازی به نحوی برگزار می‌شود که دانشجویان متضرر نشوند و آموزش‌های کارگاهی و عملی را نیز به بهترین نحو دریافت کنند.

خبرگزاری مهر

نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی داروسازی و دندانپزشکی امروز اول آذر اعلام شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی داروسازی و دندانپزشکی هفته آینده اعلام می شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت در خصوص زمان ثبت نام نقل و انتقال «دانشجویان ورودی جدید» گفت: با توجه به اعلام نتایج کنکور سراسری به تازگی، زمان ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر علوم پزشکی از امروز دوشنبه 26 آبان آغاز می‌شود و تا روز شنبه اول آذرماه دامه خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

تعداد 13 دانشگاه علوم پزشکی، شهریه پردیس های خودگردان را اعلام کردند و به این ترتیب گران ترین رشته مقطع دکتری عمومی دندانپزشکی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مهلت ثبت‌نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم‌پزشکی برای آخرین بار، 2 روز دیگر تمدید شد و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با بیان اینکه ثبت نام انتقال برای «دانشجویان ورودی سال های قبل»، در شهریور ماه صورت گرفته، تأکید کرد: برای آن دسته از دانشجویانی که موفق به ثبت نام نشده اند، مهلت ثبت نام فقط به مدت 2 روز در روزهای شنبه و یکشنبه 17 و 18 آبان ماه تمدید می شود. این مهلت ثبت نام، برای آخرین بار بوده و به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

خبرگزاری ایسنا

شرایط و زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اعلام نتایج دوره‌های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه برای دوره‌های استعداد درخشان، صدای اعتراضات و گلایه‌های زیادی از داوطلبان و دانشجویان این دانشگاه بلند شد. درواقع از اشتباه در اعلام نتایج دوره‌های ارشد و دکتری و اصلاح دو روزه آن‌ها از سوی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد که بگذریم، اما متقاضیان استعداد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرایط و زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال تحصیلی جدید اعلام شد.