یک‌شنبه 15 مهر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1400 در رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون در چهارم مهرماه 1400 منتشر شده است و نتایج پذیرش در دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال 1400 امروز 21 مهرماه اعلام شد. متقاضیانی که مشخصات آنان به عنوان پذیرفته شده رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال 1400 اعلام شده می‌توانند با مراجعه به سایت...

خبرگزاری مهر

نتایج نهایی پذیرش رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در کنکور سراسری سال 1400 اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

از دیدگاه برخی از کارشناسان افزایش سهم سوابق تحصیلی باعث افزایش نقش مدارس، کاهش استرس داوطلبان کنکور و شکست مافیای کنکور می‌شود و از سوی دیگر مخالفان معتقدند با این روش عدالت اموزشی اجرا نمی‌شود.

خبرگزاری مهر

معرفی شدگان المپیاد طلا و انتقالی بر اساس سهمیه المپیاد نقره و برنز سال تحصیلی 1401-1400 به دانشگاه علوم پزشکی تهران از شنبه 17 مهر می توانند به صورت الکترونیکی در دانشگاه ثبت نام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1400، معمولا برخی از پذیرفته شدگان بعد از اعلام نتایج نهایی با ارسال درخواست به این سازمان مدعی اشتباه در انتخاب رشته خود شده و متقاضی معرفی به اولویت انتخابی بعدی خود هستند. متقاضیان فقط درصورت داشتن یکی از شرایط زیر می‌توانند تقاضای خود را به سازمان سنجش تا پایان امروز، چهارشنبه چهاردهم مهرماه...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: اعتراض به نتایج کنکور 1400 تا آخر وقت امروز چهارشنبه 14 مهرماه قابل ثبت است و بعد از آن اعتراضی قابل دریافت نیست. نتیجه بررسی اعتراضات نیز تا 10 آبان بصورت پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: اعتراض به نتایج کنکور 1400 تا آخر وقت امروز چهارشنبه 14 مهرماه قابل ثبت است و بعد از آن اعتراضی قابل دریافت نیست. نتیجه بررسی اعتراضات نیز تا 10 آبان بصورت پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله خامنه‌ای: امروز در فضای مجازی می‌توانید افکار درست و صحیح را منتشر کنید و به مسائل پاسخ دهید و می‌توانید به معنای واقعی کلمه جهاد کنید.

وب‌گاه عصر ایران

"قدیما مامانا یه جوری آب حمومو داغ میکردن که میتونستی چای کیسه‌ای بندازی تو لگن، بعد از حموم یه چایی هم بخوری".

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اعتراض به نتایج کنکور تا 14 مهرماه در سامانه سنجش قابل ثبت است و بعد از آن قابل دریافت نیست و نتیجه بررسی اعتراضات تا 10 آبان بصورت پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

اعتراض به نتایج کنکور تا 14 مهرماه در سامانه مذکور قابل ثبت است و بعد از آن قابل دریافت نیست و نتیجه بررسی اعتراضات تا 10 آبان بصورت پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.