یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه تا روز دوشنبه 10 مهر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از همان ابتدای سال که دخترها و پسرهای 17ساله آماده کنکور بودند، خانواده‌هایشان به همه چیز مطمئن بودند. سارا که از دو ماه پیش از کنکور لباس دانشگاهش را هم خریده بود و روپوش سفید پزشکی را هم داخل کمدش آویزان کرده بود. مهیا و پوریا و حسنی هم همین‌طور بودند. بچه‌های نخبه از هر گوشه ایران که به گفته مشاوران تحصیلی و مدارسی که درس می‌خواندند قرار بود دروکننده‌های رتبه‌های زیر 500 باشند و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1402 را اعلام کرد. رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1402 را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تلاش می شود نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1402 در هفته آینده تا پیش از 15 مهرماه اعلام شود.

وب‌گاه گسترش

آخرین خبر در رابطه با اعلام نتایج نهایی کنکور 1402 که در پیک سنجش منتشر شد. احتمالا بازه ی 15 تا 17 مهر نتایج نهایی منتشرخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات ارمنستان برای توقف درگیری‌ها در قره باغ، شروط جمهوری آذربایجان را پذیرفتند.

وب‌گاه فرارو

موضوع ورود برخی از داوطلبان کنکور با رتبه‌های بالا به رشته‌های پزشکی طی سال‌های اخیر به یک چالش اساسی برای نظام آموزش عالی تبدیل شده و دو وزارتخانه «علوم، تحقیقات و فناوری» و «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» درگیر آن هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وی یادآور شد: امسال نیز برای اینکه دانش آموزان پایه دهم و یازدهم با این فضا آشنا شوند سوالات امتحان را به صورت هماهنگ کشوری برگزار کردیم. هرچند آزمون در خود مدرسه دانش‌آموز برگزار شد و سوالات توسط دبیران دانش‌آموزان تصحیح شد، اما از امسال دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم نیز هماند دانش‌آموزان پایه دوازدهم در مدرسه خود امتحان نمی‌دهند، در محل دیگری آزمون می‌دهند وزیر آموزش پرورش دیشب خبر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1402 اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال 1402 در روز‌های 4 و 5 خردادماه 1402 با رقابت حدود 69 هزار داوطلب برگزار شد. نتایج اولیه این آزمون 24 تیرماه 1402 به صورت کارنامه اعلام شد و داوطلبان مجاز در دو بازه زمانی 25 تا 27 تیر و پس از آن تا 28 فرصت داشتند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. مرکز سنجش آموزش پزشکی در تازه‌ترین اطلاعیه اعلام کرد:...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال 1402 در روز‌های 4 و 5 خردادماه 1402 با رقابت حدود 69 هزار داوطلب برگزار شد. نتایج اولیه این آزمون 24 تیرماه 1402 به صورت کارنامه اعلام شد و داوطلبان مجاز در دو بازه زمانی 25 تا 27 تیر و پس از آن تا 28 فرصت داشتند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. مرکز سنجش آموزش پزشکی در تازه‌ترین اطلاعیه اعلام کرد: کارنامه...

خبرگزاری مهر

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 1402 فردا 19 شهریورماه 1402 اعلام می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنا بر دستور وزیر آموزش و پرورش گسترش تمامی مدارس غیر از مدارس عادی دولتی «ممنوع» شده است.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر آموزش و پرورش گفت: ساز و کار مدارس غیر انتفاعی از قبل مبتنی بر کلاس‌های کنکوری و برنامه‌ریزی برای کنکور بود. از این رو به نظرم آمادگی برای امتحان نهایی به این شیوه که «تاثیر قطعی در کنکور» داشت را نداشتند.

وب‌گاه فرارو

زارعی گفت: ساز و کار مدارس غیر انتفاعی از قبل مبتنی بر کلاس‌های کنکوری و برنامه‌ریزی برای کنکور بود. از این رو به نظرم آمادگی برای امتحان نهایی به این شیوه که «تاثیر قطعی در کنکور» داشت را نداشتند.