دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان برگزاری کنکور 1403 تغییر کرد.

خبرگزاری تسنیم

کنکور 1403 در دو نوبت اردیبهشت و تیرماه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

این وضعیت، تنها منتهی به این نمی شود که فلان تعداد از بچه های با استعداد طبقات پایین به دانشگاه نروند؛ بلکه به تشدید ناامیدی و سرخوردگی و کینه در میان نسلی می انجامد که تنها به دلیل ثروتمند نبودن والدین شان از رشته های محبوب خود محروم مانده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام خبر انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1402 از 31 مردادماه گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته و ویژه نامه راهنمای انتخاب رشته پیک سنجش روز یکشنبه 29 مرداد از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می شود و فرآیند انتخاب رشته از 31 ماه جاری شروع و تا 4 شهریورماه ادامه می یابد.

وب‌گاه عصر ایران

این وضعیت، تنها منتهی به این نمی شود که فلان تعداد از بچه های با استعداد طبقات پایین به دانشگاه نروند؛ بلکه به تشدید ناامیدی و سرخوردگی و کینه در میان نسلی می انجامد که تنها به دلیل ثروتمند نبودن والدین شان از رشته های محبوب خود محروم مانده اند و در میان مدت و بلند مدت نیز فاصله طبقاتی را وخیم تر می کند؛ و چه کسی آنقدر نادان است که نفهمد نتیجه این ناامیدی ها، سرخوردگی ها، کینه ها و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارنامه علمی (حاوی نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی) شرکت‌کنندگان آزمون سراسری سال 1402 (نوبت‌های اول و دوم) توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر علوم با بیان اینکه اگر موردی از تقلب در کنکور و ورود به دانشگاه‌ها است که افراد معتقدند عده‌ای به ناحق به دانشگاه رفته‌اند همچنین فردی با رتبه صد هزار بر صندلی پزشکی نشسته، اسم بدهند تا ما بررسی کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی روند برترین های بیش از یک دهه اخیر کنکور، ناتوانی نظام آموزشی در ایجاد «عدالت آموزشی» را عیان می کند؛ این آمارها را بررسی کرده ایم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتخاب رشته کنکوری‌ها از 31 مرداد ماه جاری تا چهارم شهریور ماه خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

سازمان سنجش آموزش کشور اسامی نفرات برتر آزمون سراسری 1402، در پنج زیر گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویر نفرات برتر کنکور 1402 را می توانید در ادامه این مطلب ببینید.

وب‌گاه گسترش

رتبه‌های کنکور سراسری سال 1402 در روز جمعه 27 مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز