سه‌شنبه 10 مهر 1403

نتیجه تست کرونای کارگران هندی شاغل در صنایع ساوه منفی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نتیجه تست کرونای کارگران هندی شاغل در صنایع ساوه منفی است

ساوه - ایرنا - سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: نتیجه آزمایش های پی سی آر به عمل آمده از کارگران هندوستانی شاغل در صنایع این شهرستان منفی است.

دکتر «محمود کریمی» شامگاه پنجشنبه به ایرنا، گفت: در مجموع 2 کارخانه فعال در شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه از کارگران تبعه هندوستان استفاده می کنند که با دقت و وسواس آنها را مورد آزمایش کرونا قرار دادیم. وی افزود: این مسأله با توجه به شیوع نوع ویروس هندی برای مراجع بهداشتی و افکار عمومی مهم بود و به همین دلیل از همه شاغلان این کارخانه ها تست کرونا به عمل آمد که خوشبختانه نتایج همه موارد منفی اعلام شد. سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: در یکی از کارخانه های شهر صنعتی کاوه 35 و در واحد دیگر هم 29 کارگر تبعه هندی مشغول به فعالیت هستند و بررسی ها نشان می دهد که آنها از عید نوروز و زمانی که وضعیت کشور هندوستان از نظر شیوع ویروس کرونا بحرانی شد، به مملکت خود سفر و ترددی نداشته اند. دکتر کریمی از مردم درخواست کرد با وجود نارنجی شدن شرایط کرونایی این شهرستان، همچنان در رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک حتی باشند زیرا خطر هنوز دفع نشده است.

از آغاز شیوع کرونا تاکنون بیش از 18 هزار و 700 نفر در ساوه و زرندیه به این ویروس مبتلا شده اند و شمار کل جانباختگان هم 394 نفر است.

*س_برچسب‌ها_س*