دوشنبه 16 مهر 1403

نخستین تجربه شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا؛ کمی تا قسمتی ابری

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نخستین تجربه شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا؛ کمی تا قسمتی ابری

تهران - ایرنا - تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2020 آسیا در مصاف با مدافع عنوان قهرمانی این تورنمنت با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

شهرخودرو به عنوان یکی از چهار نماینده ایران در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم با تیم‌های الهلال عربستان، پاختاکور ازبکستان و شباب الاهلی امارات هم‌قرعه است.

تیم مشهدی که نخستین حضور خود را در معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن تجربه می‌کند، با یکی از سخت‌ترین قرعه‌های ممکن روبرو شده و امروز (دوشنبه) در نخستین بازی خود در این مرحله نیز به مصاف الهلال عربستان مدافع عنوان قهرمانی به میدان رفت.

این دیدار که در ورزشگاه بی‌طرف زعبیل دبی برگزار شد، در نیمه نخست به شکلی کاملا یک طرفه پیگیری شد و تیم سعودی که 16 موقعیت خطرناک روی دروازه نماینده ایران ایجاد کرده بود، در نهایت در دقیقه 45 توسط «آندره کاریو» مقاومت شهرخودرو و «مهدی رحمتی» را شکست.

در نیمه دوم نیز سعودی‌ها به حملات پردامنه خود روی دروازه شهرخودرو ادامه دادند و «بافی‌تمبی گومیس» در دقیقه 69 بار دیگر دروازه نماینده ایران را باز کرد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود الهلال به پایان رسید.

در دیگر این گروه، پاختاکور با نتیجه 2 بر یک شباب الاهلی را شکست داد.

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) دیدارهای هفته‌های اول، دوم و سوم نمایندگان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه رقبا برگزار خواهد شد و دیدارهای برگشت (به غیر از دیدار با نمایندگان عربستان) در خاک ایران برگزار خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*