شنبه 8 اردیبهشت 1403

نخستین عکس از «لئوناردو دی‌کاپریو» در فیلم اسکورسیزی منتشر شد

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
نخستین عکس از «لئوناردو دی‌کاپریو» در فیلم اسکورسیزی منتشر شد

نخستین تصویر از «لئوناردو دی‌کاپریو» بازیگر مطرح سینمای هالیوود در فیلم سینمایی «قاتلان فلاور مون» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» منتشر شد.

خبرگزاری میزان - نخستین تصویر از «لئوناردو دی‌کاپریو» بازیگر مطرح سینمای هالیوود در فیلم سینمایی «قاتلان فلاور مون» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» منتشر شد.

این فیلم قرار است توسط شرکت سیکیلیا پروداکشنز اسکورسیزی و اپین وی پروداکشنز دی‌کاپریو تولید و توسط پارامونت پیکچرز و اپل تی‌وی پلاس منتشر شود.

  • بیشتر بخوانید: 
  • برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

قاتل‌های فلاور مون یک فیلم وسترن جنایی رو به انتشار آمریکایی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است که تهیه‌کنندگی فیلم را با لئوناردو دی‌کاپریو، دن فریدکین، اما تیلینگر کوسکوف و بردلی توماس بر عهده دارد و فیلم‌نامه توسط اریک راث بر اساس یک ناداستان به همین نام نوشته دیوید گرن ساخته شده‌است.

دی‌کاپریو در کنار رابرت دنیرو به ایفای نقش ویلیام هیل می‌پردازد.

مارتین اسکورسیزی کارگردان مطرح سینمای جهان بعد از موفقیت اکران برای فیلم سینمایی «مردی ایرلندی» به دنبال ساخت اثری پرخرج همچون این فیلم رفته است، «مارتین اسکورسیزی» این بار تصمیم به ساخت فیلمی به نام «قاتلان گل ماه» گرفته و در حال حاضر فیلمنامه نویسی اثر را به دیوید گران سپرده تا اقتباس از رمانی به همین نام نوشته اریک روث داستان را پیش ببرد.

بودجه فیلم «قاتلان فلاور مون» حدود 200 میلیون دلار تخمین زده شده و کمپانی پارامونت قصد دارد بودجه را تا حد امکان کاهش دهد. گفته شده پارامونت این اجازه را به اسکورسیزی داده تا یک حامی مالی دیگر نیز داشته باشد. در حال حاضر اسکورسیزی در حال مذاکره با دو کمپانی نتفلیکس و اپل است تا بودجه فیلم را تقبل کنند.

در این پروژه سینمایی لئوناردو دی‌کاپریو و مارتین اسکورسیزی بار دیگر برای ساخت پروژه سینمایی "قاتلان گل ماه" به یکدیگر ملحق شدند.

این فیلم ماجرایی مرموز و تاریخی را روایت می‌کند. در اوایل سال 1920 گروه عظیمی از سرخپوستان امریکا به یکباره کشته و نابود شدند و هیچ خبری از آنان به دست نرسید. این فیلم داستان افسر تجسسی است که در مسیر کشف و رمزگشایی این پرونده قرار گرفته است.

دی‌کاپریو همواره یکی از بهترین بازیگران برای اسکورسیزی بوده و در آثار درخشانی همچون جزیره شاتر، جداشده، گرگ وال استریت و دارو دسته نیویورکی برای وی بازی کرده است.