جمعه 28 اردیبهشت 1403

نخستین همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
نخستین همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، مجموعه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، نخستین همایش همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان را با موزه‌های دفاع مقدس برگزار می‌کند.

اهداف این رویداد عبارتند از آشنایی با ظرفیت‌های همکاری زیست‌بوم خلاق، دانش‌بنیان و باغ موزه‌ها، شناسایی استارت‌آپ‌های مرتبط با مفهوم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و احصاء نیازمندی‌های موزه دفاع مقدس و تأمین آن‌ها با محصولات و خدمات صنایع خلاق و دانش‌بنیان در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار. همچنین از بازی رومیزی «جهانگرد نابغه» نیز در این رویداد، رونمایی می‌شود.

این رویداد با محور تقویت و توسعه انتقال روایت دفاع مقدس طراحی شده و مدیران خانه‌های خلاق و نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری استارت‌آپ‌های حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، استارت‌آپ‌های حوزه موزه‌داری و استارت‌آپ‌های قابل تعمیم به نیازمندی‌های موزه از جمله مخاطبان آن هستند.

برای ثبت‌نام کنندگان زیست‌بوم اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان نیز ضمن تمهید بازدید از موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس، طی یک نشست جمعی همرسانی انجام خواهد شد.

این رویداد ساعت 16 پنجشنبه 6 مهرماه 1402 در تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی شرق، خیابان سرو، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سالن قصر شیرین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این همرسانی در سایت https://survey.porsline.ir/s/ZYOoKVx7 ثبت‌نام کرده یا با شماره 09356266472 تماس بگیرند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اقتصاد دانش بنیان

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دفاع مقدس اقتصاد خلاق این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
نخستین همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود 2
نخستین همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود 3