شنبه 1 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - ویلیام چری بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بسکتبال گرگان با هواداران پرشور نیازمند یک سالن بزرگتر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازیکن شمس‌آذر دلیل جالبی برای شادی بعد از گلش به استقلال اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

تا امروز از 6 نفری که می‌توانند در مسابقات کشتی آزاد المپیک 2024 پاریس حضور پیدا کنند چهار ملی‌پوش کشورمان مشخص شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قطر، مانند سایر رژیم‌های شورای همکاری خلیج‌فارس، از هویت قبیله‌ای و پیوندهای خویشاوندی فرامرزی برای اهداف سیاسی استفاده می‌کند. درحالی‌که برخی از قبایل هویت‌های اصلی کشورهای نوظهور خلیج‌فارس را تشکیل می‌دادند، برخی دیگر نقش حمایتی داشتند و شیوخ قطر به اهمیت حفظ وفاداری سایر قبایل برای منافع سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خود پی بردند. چندین قبیله که دارای تابعیت در چندین ایالت مدرن هستند،...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی استقلال در شب باشکوه هواداران آبی در آزادی نه از کنار زمین که این بار از روی سکوها سوژه اصلی عکاسان شد.

وب‌گاه ورزش سه

صالح حردانی پس از پایان بازی با شمس آذر، با حامد حدادی عکس یادگاری گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

تکلیف کشتی گیران 4 وزن تیم ملی کشتی آزاد ایران برای شرکت در المپیک مشخص شده و حالا بزرگترین علامت سوال جلوی نام حسن یزدانی است.

وب‌گاه ورزش سه

حسین بادامکی اعلام کرد روز شنبه خریداران سهام پرسپولیس مدارک‌شان را ارائه خواهند داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صالح حردانی، بازیکن آبی پوش‌های تهران، با کاپیتان تیم ملی بسکتبال دیدار کرد.

وب‌گاه عصر ایران

یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد در رقابت‌های گزینشی المپیک 2024 پاریس در مرحله یک چهارم نهایی با برد 15 بر 4 برابر حریفی از کره جنوبی به نیمه نهایی صعود کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ملیکا رسولی بانوی کاراته‌کا زنجانی مدالش را به علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان تقدیم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک تیم استقلال اعتقاد دارد که هفته‌های پایانی لیگ باید با VAR برگزار شود و عدالت رعایت شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اسامی نفرات برتر این مسابقات که با حضور تیم‌هایی از ایران، ارمنستان و عراق برگزار شد، به شرح زیر است: 55 کیلوگرم: 1- پیام احمدی 2- سعید اسماعیلی 3- محمدپویا اسدی و محمدرضا توکلیان 5- ابوالفضل آقایی و سید ایمان حسینی 60 کیلوگرم: 1- محمد عشیری 2- کامران عبدولی 3- ابوالفضل دادمرز و محمدجواد ابوطالبی 5- علی هانی علی (عراق) و امیرحین عوض پور 63 کیلوگرم:...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین از ساعت 18 امروز (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب، حساس و دیدنی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید. استقلال 3 - شمس‌آذر 2 گل‌ها: مهرداد محمدی (21 و 51 - پنالتی) و محمدحسین مرادمند (77) برای استقلال / فراز امامعلی (83) و مجتبی...

وب‌گاه خبر آنلاین

پیشکسوت باشگاه استقلال بعد از برتری این تیم مقابل شمس آذر کنایه‌هایی به رقیب سنتی آبی‌پوشان زد و گفت با VAR پرسپولیس شانسی برای قهرمانی ندارد.