شنبه 15 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه فرارو

اگر یزدانی با ناآمادگی و بدون محک‌خوردن به المپیک برود و آنجا حتی قبل از رسیدن به فینال با نتیجه‌ای اسف‌بار به کارش در پاریس پایان دهد، آیا حرمتش حفظ شده است؟ ضمن اینکه چنین جریانی باید پاسخ‌گوی این پرسش مهم هم باشند که چرا حسن یزدانی حاضر نشد کتفش را زودتر عمل کند تا به‌موقع برای پاریس مهیا باشد؟ چرا یزدانی اجازه داد شایعاتی که می‌گفتند او برای رسیدن به پاداش بازی‌های آسیایی، جراحی‌اش...

وب‌گاه ورزش سه

محمدرضا خالدآبادی با تمرینات ویژه آماده دیدار با تراکتور می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازیان گفت: باشگاه‌های ما چون دولتی هستند برخی پسوند‌ها باید تغییر کنند. ممکن است پیشنهاد جدید بیاید و ما باید برابر مقررات عمل کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به روند انزوای رژیم جعلی صهیونیستی خواهیم پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مربی دوومیدانی انتقاداتی بابت کنار گذاشتنش بدون اطلاع قبلی از سمت مدیر تیم‌های ملی خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که در بازی‌های نیم فصل دوم لیگ یکی از ستاره‌های تیمش بود در اراک روز خوبی را پشت سر نگذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم غذایی متعادل و سالم از جمله راهکارهای ارائه شده توسط پزشکان و متخصصان برای درمان بیماری کبد چرب است، اما آیا افزودن ماهی به وعده‌های غذایی روزانه و جایگزین کردن آن با تعدادی از خوراکی‌های پر چرب و شیرین می‌تواند از ابتلا به کبد چرب پیشگیری یا آن را درمان کند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آب داغ ممکن است فواید بالقوه ای برای کاهش وزن داشته باشد، از جمله کمک به هضم غذا، تقویت هیدراتاسیون و کاهش نفخ. با این حال، این یک راه حل مستقل برای کاهش وزن نیست و باید بخشی از یک رویکرد جامع باشد که شامل یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم است. با گنجاندن آب گرم به عنوان یک عنصر حمایتی در یک برنامه کاهش وزن کامل، افراد می توانند شانس خود را برای دستیابی به اهداف کاهش وزن خود بهینه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی شرایط اجاره خانه به اتباع افغانی در ایران را در صحبت های خود با جدیت خاصی اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کبد بزرگترین اندام داخلی انسان و دارای دو بخش است که زیر دنده‌ها و پایین ریه راست قرار دارد. این اندام حیاتی، مواد مغذی مانند گلوکز را ذخیره می‌کند تا در مواقع گرسنگی، بدن بتواند انرژی لازم برای فعالیت‌های حیاتی خود را تأمین کند. این عضو وظایف مهمی چون دفع مواد زائد، جذب مواد مغذی، تجزیه داروها و سموم را بر عهده دارد.

وب‌گاه ورزش سه

شماره 10 تیم ملی معتقد است که با بازگشت حسین طیبی می‌توانند در جام جهانی به فینال راه پیدا کنند.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان، مقابل پرسپولیس نتایج قابل توجهی کسب کرده.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا از سختی‌های خود برای رسیدن به جایگاه کنونی‌اش حرف زده است.

وب‌گاه ورزش سه

سخت است که باور کنیم اما از آخرین حضور داوید دخیا در مستطیل سبز، یک سال می‌گذرد.

خبرگزاری تسنیم

تعلیق‌های سنگین رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی علیه داوران باسابقه، برخی کشورهای مدعی را به سمت تشکیل کمپین و احتمال کودتا علیه آنتونیو پیش برده است.

وب‌گاه ورزش سه

روبن باراخا، سرمربی والنسیا، پس از شکست 4-2 مقابل بارسلونا، می‌گوید در صحنه گل دوم داور عمدا آفساید ستاره بلوگرانا را اعلام نکرده است.