پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه عصر ایران

بهترین روش تشخیص کبد چرب، انجام آزمایشات است. در برخی موارد مانند کبد چرب غیر الکلی (NAFLD) امکان تشخیص به صورت ظاهری یا بالینی وجود ندارد و کبدی چرب از طریق انجام آزمایشات خون و... انجام می‌شود. علاوه بر آزمایشات خون با تصویربرداری‌ها نیز می‌توان تشخیص کبد چرب را انجام داد

وب‌گاه ورزش سه

سباستین ورون در گفت‌وگویی در مورد اولین تجربه کاپیتانی لیونل مسی در تیم ملی صحبت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیشکسوت کشتی ایران گفت: مردم ایران از کشتی در المپیک پاریس توقع مدال دارند و امیدواریم که بتواند دو طلا بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده سرمربی این تیم فهرست نقل و انتقالاتی خود را به مدیران باشگاه ارائه داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منصور برزگر، پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: مردم ایران از کشتی در المپیک پاریس توقع مدال دارند و امیدواریم که بتواند دو طلا بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم قهرمان ایران با معرفی نفرات و تیم‌های برگزیده، در حال برگزاری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اصلاح اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در دستورکار قرار گرفته است، گفت: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال درباره غیبت برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی، تصریح کرد: در عرصه فنی سرمربی تیم ملی بعد از اینکه در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد به زودی زود این قول را به شماها می دهم به رسانه‌ها پاسخگو خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: با توجه به اینکه در مسابقات شرکت نکرده‌ام در رنکینگ المپیک دارم از سهمیه دور می‌شوم، اما با حضور در اولین مسابقه جبران خواهم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی گفت: همه عزیزانی که تصمیم می‌گیرند امیدوارم در ادامه حسرت نخورند.

وب‌گاه ورزش سه

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

علی البلیهی به دلیل عملکرد ضعیف مقابل العین با حملات شدیدی مواجه شده. اما آیا او واقعا مدافعی بزرگ است یا بازیکنی که تنها به دلیل درگیر شدن و جنجال با ستاره‌ها به شهرت رسیده است؟

وب‌گاه فرارو

امیر عرب‌براقی به عنوان داور رویارویی آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم جام حذفی انتخاب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تا امروز تعداد مجوز‌های تبدیل شده به شناسه یکتا از مرز 427 هزار گذشت و استان لرستان و سازمان ملی استاندارد ایران در این زمینه صدرنشین هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه برای رسیدن به المپیک پاریس باید همدل بوده و بجنگیم، گفت: دلیل تصمیم سیدمحمد موسوی مبنی بر نیامدن به اردوی تیم ملی را نمی‌دانم و صحبتی با او نداشته‌ام.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم هندبال صنعت مس کرمان در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر مردان مقابل پیکان به برتری رسید تا جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند.