چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک در سال 2024 به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد و والیبال سالنی شانزهمین دوره حضور خود در این رویداد مهم ورزشی را تجربه خواهد کرد. فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) نحوه صعود 24 تیم (12 تیم مردان و 12 تیم زنان) به مسابقات والیبال سالنی المپیک 2024 پاریس را اعلام کرد و کشور فرانسه به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با پایان پنجره رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2023 بسکتبال در همه قاره‌ها، فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) رنکینگ جدید تیم‌های ملی بزرگسالان را منتشر کرد. در رنکینگ منتشر شده، تیم ملی ایران پس از شکست مقابل ژاپن و چین، با 2 پله سقوط در رتبه 22 جهان قرار گرفت. در آسیا هم پس از استرالیا، ایران همچنان در رده دوم قرار دارد. طبق رنکینگ اعلام شده، اسپانیا،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احسان حدادی در حالی تمرینات خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو در کیش ادامه می‌دهد که او نوزدهم دی ماه در گفتگو با رسانه‌ها عنوان کرد اگر برای آماده‌سازی‌اش هزینه نشود، مدالی هم در بازی‌های آسیایی کسب نخواهد کرد. او دکه ارنده تنها مدال المپیک دوومیدانی کشور است، عملکرد ضعیفی در المپیک توکیو و پس از آن در بازی‌های کشور‌های اسلامی داشت. سفر حدادی به...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان تاکید کرد که نسل تازه فرنگی‌کاران ناشنوا با توجه بیشتر در آینده موفقیت‌های افزون‌تری به دست خواهد آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورود رونالدو به لیگ عربستان پای چهره های سرشناس فوتبال را به این کشور باز کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: گیوم بالاگه، خبرنگار مشهور اسپانیایی، می‌گوید لیونل مسی پیش از تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی از این باشگاه تضمین‌هایی می‌خواهد تا خیالش از بابت سطح تیم در فصل‌های آینده راحت بشود.

وب‌گاه ورزش سه

گیوم بالاگه، خبرنگار مشهور اسپانیایی، می‌گوید لیونل مسی پیش از تمدید قراردادش با پی‌اس‌جی از این باشگاه تضمین‌هایی می‌خواهد تا خیالش از بابت سطح تیم در فصل‌های آینده راحت بشود.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران از خبرگزاری تسنیم بابت پوشش مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به طور ویژه تشکر کرد.

خبرگزاری تسنیم

با انجام مراسم قرعه‌کشی، رقبای ملی‌پوشان آزادکار ناشنوای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه مشخص شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادگاهی در اندونزی رای خود درباره فاجعه فوتبالی در این کشور که منجر به کشته شدن 13 نفر شده بود را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فدراسیون فوتبال بعد از لغو دیدار دوستانه با عراق به دنبال برگزاری بازی دوستانه با قطر بود که این بازی به دلیل رد پیشنهاد از سوی قطری ها رد شد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال از اتهام سوء‌استفاده مالی به دلیل استفاده از جت شخصی تبرئه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارگروه انتخابات مجمع فوق‌العاده کانون مربیان فوتبال ایران درباره برگزاری انتخابات کانون مربیان بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادگاهی در اندونزی رای خود را درباره فاجعه فوتبالی در این کشور اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زومیت نوشت: محققان در تحقیقات جدید خود به این نتیجه رسیده‌اند که هیولای باستانی مشهور به هفگوفا در اساطیر نورس در واقع یک نهنگ بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک با تجربه استقلال روی هر دو گل تیمش برای بازگشت مقابل گل‌گهر نقش داشت.