چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در اعتراض به برکناری‌اش به قوه قضاییه شکایت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

در آخرین بازیهای مرحله گروهی جام 2023 آسیا عربستان مقابل ژاپن شکست خورد.

وب‌گاه ورزش سه

ژائو کانسلو مدافع پرتغالی که ژانویه امسال با سر و صدای زیاد از منچسترسیتی به صورت قرضی به بایرن پیوست نتوانسته نظر باواریایی‌ها را جلب کند و بایرن قصد ندارد قرارداد او را دائمی کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم فوتبال جوانان عربستان با شکست از ژاپن از مسابقات قهرمانی آسیا حذف شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با کسب 2 طلا، 4 نقره و 3 برنز و ایستادن بر سکوی سومی به کار خود پایان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: غفوری‌فرد درباره انتخابات 88گفت: "رسما اعلام کردم به آقای مهندس میرحسین موسوی رأی دادم... آقای احمدی‌نژاد برنده شده و این را هم می‌دانستم که این حرف برای من هزینه سیاسی دارد".

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمدکهنی در مسابقات ژیمناستیک جام جهانی باکو، با کسب نمره 14.500 در میان 40 ژیمناست دوم شد و به فینال وسیله دارحلقه راه یافت.

وب‌گاه ورزش سه

ریو فردیناند به کیلیان امباپه توصیه کرد منچستریونایتد را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کند. او همچنین خطاب به شیاطین سرخ گفت که امباپه نسبت به هری کین گزینه به مراتب بهتری است.

خبرگزاری مهر

در روز اول مسابقات جام جهانی ژیمناستیک هنری در باکو؛ مهدی احمد کهنی با کسب نمره 14.500 در میان 40 ژیمناست به فینال وسیله دارحلقه راه یافت؛ محمدرضا خسرونژاد نیز نفر اول رزرو این وسیله شد.

وب‌گاه فرارو

باشگاه پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان خطاب به هواداران بیانیه ای را منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

نواب رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان و فدراسیون داژبال آسیا، از 22 بازیکن حاضر در مرحله پایانی جام قهرمان شهر بانوان، برای حضور در اردوهای انتخابی تیم ملی دعوت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای از هواداران تقاضا کرد در صورتی که بلیت بازی پرسپولیس برابر سپاهان را تهیه نکرده‌اند، به هیچ عنوان راهی ورزشگاه نشوند، چرا که از ورود آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان به فینال رقابت‌های جام جهانی در باکو راه یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر ورزش و جوانان از افزایش 50 درصدی وام ازدواج در سال 1402 خبر داد.