پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

خبرگزاری تسنیم

کار کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با کسب مدال 2 طلا، 4 نقره و 3 برنز به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش اسلحه سابر ایران گفت: برای تهیه یک ست کامل شمشیربازی باید حدود 80 میلیون تومان هزینه کرد و صرف‌نظر از تامین تجهیزات، کم‌کم فدراسیون‌ها برای اعزام ورزشکاران به مسابقات با مشکلات بزرگی مواجه می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

فدراسیون فوتبال در حالی که میان امیر قلعه نویی، مونتلا و سانچز سرگیجه گرفته، حالا با یک نام جدید مواجه شده است؛ کارلوس دونگا.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مینی سریال 8 قسمتی درباره «محمد علی کِلی» چهره افسانه‌ای بوکس جهان به تهیه‌کننندگی «مورگان فریمن» ساخته خواهد شد.

خبرگزاری مهر

نوشاد عالمیان تنها پینگ پنگ باز باقیمانده ایران در مسابقات گرند اسمش سنگاپور با کسب سه پیروزی متوالی به جدول حذفی این رقابت ها راه یافت.

وب‌گاه عصر ایران

این سریال با عنوان «برتری: 8 مبارزه» با فیلمنامه نویسنده برنده اسکار «کوین ویلموت» خواهد بود و بر اساس کتاب زندگی‌نامه نوشت «جاناتان ایگ» با نام «علی: یک زندگی» ساخته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصر ایران نوشت: غفوری‌فرد بعد از پیروزی انقلاب دو بار و با فاصله 20 سال در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شد منتها با دو هدف متفاوت. نوبت اول در مهر 1360 و در حالی که امام خمینی منع کاندیداتوری روحانیون برای ریاست جمهوری را برداشت و حزب جمهوری اسلامی هم دبیر کل جدید خود (‌در پی شهادت دو دبیر کل طی دو ماه در تابستان 1360) را به عنوان نامزد معرفی کرد.

خبرگزاری مهر

برگزیدگان سومین دوره جایزه ملی کتاب سال جوانان معرفی شدند.

وب‌گاه ورزش سه

انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک در حالی 24 اسفندماه برگزار خواهد شد که احتمالا نماینده فدراسیون جهانی در این انتخابات حضور خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

یورگن کلینزمن می‌گوید هدفش با کره علاوه بر قهرمانی آسیا، صعود به یک چهارم و نیمه نهایی جام جهانی 2026 است.

وب‌گاه ورزش سه

بازتاب ناکامی جدید پی اس جی در لیگ قهرمانان در رسانه های دنیا گسترده بود و از تیترهایی بی رحمانه علیه پاریسی ها استفاده کردند.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا دوست ندارد عثمان دمبله تیم ملی فرانسه را در دو بازی پیش رو برابر هلند و ایرلند همراهی کند و به همین دلیل شاید ژاوی از او برابر رئال استفاده نکند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم حضور تماشاگران در بازی دوستانه تیم ملی با روسیه توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر حسن غفوری فرد صبح امروز دار فانی را وداع گفت. خبرآنلاین در گزارشی به مرور زندگی این سیاستمدار صادق و با انصاف پرداخته است.