سه‌شنبه 3 مهر 1403

نشریات دانشجویی، عاملی مهم در بارور کردن فضای گفتمان دانشگاهی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
نشریات دانشجویی، عاملی مهم در بارور کردن فضای گفتمان دانشگاهی

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: نشریات دانشجویی پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از عرصه‌های مورد توجه فعالیت‌های فرهنگی و عاملی مهم در بارور کردن فضای بحث و گفتمان در دانشگاه‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمد هادی عسگری، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سخنرانی وبیناری در یکصدوششمین برنامه سه‌شنبه‌های علمی فرهنگی آستان قدس رضوی، اظهار کرد: امروز نشریات دانشجویی به جایگاه بایسته و شایسته در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی رسیده اند و ما نیز از نشریاتی که پیرو اهداف متعالی انقلاب و ارتقای شاخصه‌های فرهنگی است، حمایت می‌کنیم.

عسگری، ایجاد حس مسئولیت، مدیریت فعالیت‌های فرهنگی و تیم‌سازی برای نقش آفرینی در حوزه‌های مختلف را از دستاوردهای نشریات برای دانشجویان برشمرد و خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا، سامانه جامع نشریات دانشجویی با هدف سهولت دسترسی طراحی و اجرا شد که در این سامانه تمامی نشریات منطبق با قوانین بارگذاری می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، همچنین در یکصدوششمین برنامه سه‌شنبه‌های علمی فرهنگی آستان قدس رضوی و همزمان با روز دانشجو، قدیمی‌ترین نشریات دانشجویی، موجود در گنجینه رضوی معرفی و رونمایی شد.

در حاشیه برگزاری این مراسم مجموعه‌ای از نشریات دانشجویی قبل و پس از انقلاب در محل موزه قرآن و نفایس آستان قدس رضوی در قالب نمایشگاه در معرض بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام