چهارشنبه 4 مهر 1403

نشست «از روشنگری حداکثری تا روشنگری حداقلی در دهمین نوجهان» برگزار می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نشست «از روشنگری حداکثری تا روشنگری حداقلی در دهمین نوجهان» برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (پمفات) دهمین نشست از سلسله نشست‌های نوجهان که در باب آینده جهان، فرهنگ، علم و فناوری است با عنوان از روشنگری حداکثری تا روشنگری حداقلی برگزار می‌شود. دهمین نشست از نشست‌های نوجهان دوشنبه 26 تیرماه 1402 از ساعت 18:30 با حضور و سخنرانی پروفسور سموئل فلیشیکر، استاد فلسفه دانشگاه ایلینویز شیکاگو، حسین...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (پمفات) دهمین نشست از سلسله نشست‌های نوجهان که در باب آینده جهان، فرهنگ، علم و فناوری است با عنوان از روشنگری حداکثری تا روشنگری حداقلی برگزار می‌شود.

دهمین نشست از نشست‌های نوجهان دوشنبه 26 تیرماه 1402 از ساعت 18:30 با حضور و سخنرانی پروفسور سموئل فلیشیکر، استاد فلسفه دانشگاه ایلینویز شیکاگو، حسین هوشمند و رضا غلامی در محل تالار ابونصر محمد فارابی پژوهشگاه برگزار خواهد شد.

دبیر علمی این نشست بر عهده خانم لیلا خادم مخصوص حسینی، پژوهشگر فوق ا در دانشگاه مگیمو - روسیه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست به نشانی: تهران، پاسداران، گلستان یکم (شهید مومن نژاد) پلاک 124، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی مراجعه نمایند.

این نشست به زبان انگلیسی و بدون مترجم است و از طریق اسکای روم پژوهشگاه به نشانی b 2 n.ir/icscs نیز پخش خواهد شد.