جمعه 10 فروردین 1403

نشست شورای دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور وزیر علوم برگزار شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
نشست شورای دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور وزیر علوم برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد‌علی زلفی‌گل در نشست شورای این دانشگاه که صبح امروز سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات حوزه ریاست برگزار شد، بیان کرد: در این دانشگاه افرادی مانند ترسلی و پوررضا حضور دارند که سال‌های عمر خود را در راه علم و آموزش سپری کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های سفر خود به استان خوزستان و دیدار با دانشگاهیان، اظهار کرد: روز گذشته از پروژه‌های عمرانی دانشگاه نیمه‌تمام دانشگاه شهید چمران اهواز دیدن کردیم و تلاش خواهیم کرد اعتبارات لازم برای اتمام این پروژه‌ها تامین شود و این دانشگاه بتواند از ظرفیت‌های فیزیکی، آزمایشگاه و آموزشی این فضاها بهره‌مند شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: امیدواریم در رایزنی‌های انجام شده با مسئولان کشور بتوانیم اعتبارات لازم را تا پایان سال برای حل مشکلات آموزش عالی استان خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز جذب کنیم.

زلفی‌گل، تصریح کرد: از نظر اقتصادی با محدودیت‌هایی مواجه هستیم هرچند مشکلات زیادی در زمینه‌ی تجهیزات، مقام‌سازی ساختمان‌ها، نگهداری ابنیه، محوطه‌سازی، امکانات آزمایشگاهی و... وجود دارد.

پیگیری ساخت مسکن برای اعضای هیئت‌علمی، بهبود وضعیت بانوان هیئت‌علمی دانشگاه و ارائه‌ی گزارشی از وضعیت آموزش عالی استان خوزستان در نشست هیئت دولت از دیگر مسائل طرح شده از سوی وزیر علوم در این نشست بود.

گفتنی است این نشست با حضورآخوندعلی رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، روسای دانشگاه‌های استان و مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

رایزنی‌های فرهنگی برای افزایش ارتباط با دانشگاه‌های جهان و توسعه‌ی دیپلماسی علمی، توجه به جایگاه بانوان در دانشگاه‌ها، ایجاد دانشکده‌ی زبان‌های خارجی، آخرین وضعیت دانشگاه و تجهیز دانشکده‌ها، وضعیت آب و هوایی و اقلیمی در استان خوزستان از مسائل طرح در این نشست از سوی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز بود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت علوم تحقیقات و فناوری

دانشگاه شهید چمران اهواز محمد‌علی زلفی‌گل این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
نشست شورای دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور وزیر علوم برگزار شد 2