یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

نشست هانوی

نشست هانوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی که تحت رهبری آمریکا اعمال شده، نتوانسته است در سال‌های گذشته برنامه‌های موشکی و هسته‌ای پیونگ یانگ را متوقف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیام تازه خواهر کیم جونگ اون که سیگنالی غافلگیرانه جهت نزدیکی به ژاپن قلمداد می شود، زمینه ساز گمانه زنی های فراوانی در باب رویکرد تازه پیونگ یانگ در ارتباط با جنوب شرق آسیا پیش از بازگشت ترامپ به قدرت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک روزنامه ژاپنی روز چهارشنبه گزارش داد که به نظر می‌رسد "ری یونگ هو" وزیر خارجه سابق کره شمالی سال گذشته اعدام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یومیوری شیمبون به نقل از منابع متعدد ناشناس گزارش داد که به نظر می‌رسد "ری" بین تابستان و پاییز سال گذشته اعدام شده است.

وب‌گاه عصر ایران

ری که در سال 2016 به عنوان دیپلمات ارشد کره شمالی منصوب شد، نقش کلیدی در مذاکرات با ایالات متحده برای اجلاس سال‌های 2018 و 2019 بین کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت ایالات متحده داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «کاتلین استفان» سفیر سابق آمریکا در کره جنوبی گفت: «جو بایدن» رئیس جمهوری منتخب ایالات متحده و «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی می توانند نشست سران برگزار کنند در صورتی که هر دو ببینند چنین جلسه ای نتیجه "اساسی" دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه واشنگتن پست دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را فردی بی‌اخلاق و قانون‌شکن توصیف کرده که برای حفظ قدرت ممکن است به هر کاری متوسل شود.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - سال 2019 میلادی در حالی به پایان می‌رسد که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در حوزه سیاست خارجی موفقیتی نداشته و دستان آن در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری خالی است.