سه‌شنبه 24 مهر 1403

نعمتی: با استقلالی‌ها فوتبال بازی نکردم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نعمتی: با استقلالی‌ها فوتبال بازی نکردم

تهران - ایرنا - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آن فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد که من فوتبال بازی می‌کنم مربوط به گذشته بود.

«سیامک نعمتی» روز چهارشنبه بعد از انجام تست کرونا در محل ورزشگاه درفشی‌فر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجازه وزارت بهداشت و فدراسیون فوتبال توانستیم بازیکنان را بعد از مدت‌ها ببینیم. کار خوبی هم که باشگاه انجام داد، گرفتن تست کرونا از بازیکنان بود تا روز شنبه بدون مشکل تمرینات را آغاز کنیم.

وی در مورد تمرینات انفرادی خود گفت: در این 2 ماه روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما ورزشکاران الان قسمتی آزاد شدند. امیدوارم مردم هم از این شرایط عبور کنند. من هم تمرینات انفرادی خودم را داشتم کمی هم کار با توپ را انجام می‌دادم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد فیلمی که از او در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه او با بازیکنان استقلال مشغول فوتبال بازی کردن بود، گفت: آن فیلم و عکس برای گذشته بود.

نعمتی در مورد مخالفت برخی تیم‌ها با ادامه برگزاری لیگ، خاطر نشان کرد: اینکه می‌گویند لیگ را برای پرسپولیس ادامه دادند حرف درستی نیست. اگر خود آنها هم در شرایط ما قرار داشت دوست داشتند لیگ ادامه پیدا کند. تابع تصمیم فدراسیون فوتبال و وزارت بهداشت بودیم.

وی گفت: این برای اولین بار اتفاق خواهد افتاد که تیمی در قهرمانی بتواند پوکر کند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*