شنبه 7 مهر 1403

نقاط ضعف مجلس باید آسیب‌شناسی شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
نقاط ضعف مجلس باید آسیب‌شناسی شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 18 آبان ماه) در جلسه علنی مجلس و در تذکر مستند به ماده 75 آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: من در اظهارات خود که در فضای مجازی منتشر شده، هیچ گاه به مجلس یازدهم اشاره نکردم، بلکه آسیب‌شناسی مجلس و لزوم نمایندگی در تراز مجلس شورای اسلامی را داشتم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود درباره مجلس فرموده‌اند که مجلس آسیب‌هایی دارد که باید نمایندگان خود را از این آسیب‌ها دور کنند و اگر این آسیب‌ها را نشناسید وضع مجلس طور دیگری خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در اظهارات خود اعلام کردم که شهادت می‌دهم در مجلس یازدهم تعداد کثیری نماینده متخصص وجود دارد که بسیار پرکارتر از مجالس پیشین هستند و فعالیت شبانه روزی دارند، این در حالی است که شبکه‌های معاند نظیر من و تو، بی بی سی و اینترنشنال در مورد اظهارات من مانور رسانه‌ای انجام دادند.

ایزدخواه تصریح کرد: نماینده‌ای از حوزه نماینده‌تر به اظهارات من ورود کرده و قصد دارد اظهارات مشفقانه من درباره مجلس و نمایندگی مجلس را به دیوار بکوبد در حالی که نباید انتقادات را نشنید.

وی در پایان گفت: روز گذشته به وزیر بهداشت گفتم که بر اساس کدام اصل قانون اساسی به دنبال اعمال محدودیت برای آزادی‌های اجتماعی مردم هستید؟ این در حالی است که این وزارتخانه اعلام کرده هر کسی که واکسن نزند برخی محدودیت‌ها برای او اعمال می‌شود در حالی که این کار یعنی اعلام جرم علیه مردم.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مجلس فضای مجازی تهران آسیب‌ها این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است