یک‌شنبه 18 شهریور 1403

نقدینگی

نقدینگی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست "پرسش و پاسخ" با مدیر عامل هایپو یانگ (Haipo Yang) در 9 شهریور 1403 به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس آمارها، شوک‌های اقتصادی و سیاسی منجر به رشد سهم پول از نقدینگی و کاهش سهم شبه پول از نقدینگی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس آمارها، شوک‌های اقتصادی و سیاسی منجر به رشد سهم پول از نقدینگی و کاهش سهم شبه پول از نقدینگی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنابر گفته مسئولان، سازمان بورس پیگیر برخورد با شرکت‌های مختلف در حوزه واریز سود سهام عدالت خواهد بود و در تلاش هستیم تا هر چه زودتر این سود وصول شود.

وب‌گاه گسترش

همانطور که اشخاص حقیقی می‌توانند از بانک‌ها استقراض کنند و در مقابل اصل تسهیلات را به همراه نرخ سود آن به بانک مورد نظر بازگردانند، اشخاص حقوقی خصوصا بانک‌ها نیز می‌توانند از یکدیگر استقراض کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها کمبود شدید برخی انواع انسولین، بسیاری از بیماران دیابتی را در داروخانه‌های سطح شهر سرگردان کرده است، اما علت چیست؟

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از قطع مستمری 13 هزار نفر از مددجویان بهزیستی از جمله افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: حذف این مستمری‌ها توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها انجام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاکنون برای واریز مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت بیش از 22 هزار میلیارد تومان پول واریز شده است که اگر مبلغ باقی مانده هم به آن اضافه شود حدود 25 هزار میلیارد تومان سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت خواهد بود. تاکنون برای واریز مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت بیش از 22 هزار میلیارد تومان پول واریز شده است که اگر مبلغ باقی مانده هم به آن اضافه شود حدود 25 هزار میلیارد تومان سود مرحله...

وب‌گاه گسترش

ارزش معاملات برق در بورس انرژی ایران به بیش از 10 هزار میلیارد تومان رسید. یکی از چالش‌های صنعت برق، مسئله قیمت‌گذاری دستوری است. اما با عرضه برق در بورس انرژی، به دلیل شفافیت در معاملات و روند بورس که قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شوند، نرخ‌ها به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

با توجه به آنچه که در میز اقتصادی مطرح و مورد بحث قرار گرفت، راه های فروش خودروسازان داخای و مونتاژی در ایران دارای مشکلات و ضعف های بسیار است که نمی توانند خودرو را به دست مصرف کنندگان واقعی برسانند، در نتیجیه این دلالان سرنوشت خودروسازان و مصرف کنندگان را تعیین می کنند. باید با حذف رانت در قرعه کشی ها خودروهای ثبت نامی را بهتوان بدست مصرف کننده واقعی نیز رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزش معاملات برق در بورس انرژی ایران از 10 هزار میلیارد تومان فراتر رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارزش معاملات برق در بورس انرژی ایران از 10 هزار میلیارد تومان فراتر رفت.

خبرگزاری تسنیم

این روزها کمبود شدید برخی انواع انسولین، بسیاری از بیماران دیابتی را در داروخانه‌های سطح شهر سرگردان کرده است، اما علت چیست؟

وب‌گاه گسترش

دست خریداران مصرفی خودروی صفر از کارخانه و نمایندگی‌های رسمی فروش، «کوتاه» است و نتیجه «سیاست‌های دلال‌پرور در بازار خودرو» باعث شده مصرف‌کنندگان به اجبار سوار خودروهایی شوند که «پلاک دارد اما هیچ مدرک دال بر اثبات مالکیت ندارد».