یک‌شنبه 18 شهریور 1403

نقدینگی

نقدینگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک اقتصاددان گفت: اصلاحات در زمان تحریم مانند شلیک به یک هدف متحرک است. همه نیروها همراهی می‌کنند تا در بازار انرژی یک اقدام اصلاحی صورت بگیرد، اما با یک جهش ارز دوباره همه اقدامات بی‌اثر می‌شود. بنابراین بدون اصلاح روابط خارجی، اصلاحات اقتصادی صرفاً یک فرآیند بسیار پرهزینه و مستهلک‌کننده اجتماعی و سیاسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اشتغال و مسکن باید اولویت اصلی دولت چهاردهم باشد و این دو موضوع بخش عمده‌ای از سبد رفاهی کشور را برطرف خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اشتغال و مسکن باید اولویت اصلی دولت چهاردهم باشد و این دو موضوع بخش عمده‌ای از سبد رفاهی کشور را برطرف خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در انتقاد از تأخیر در ابلاغ آیین نامه اعطای وام 800 میلیونی مسکن شهری و پیامد‌های آن بر اقتصاد و صنعت ساخت‌وساز پرداخت و از بانک مرکزی و دولت خواست تا هرچه سریع‌تر این بخشنامه را به بانک‌ها ابلاغ کنند.

وب‌گاه گسترش

آرتور هیز، یکی از بنیان‌گذاران بیت‌مکس، به تازگی نظری را مطرح کرده که نشان می‌دهد کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ممکن است تأثیر چندانی بر قیمت بیت کوین نداشته باشد. او توضیح می‌دهد که جریان پول از اوراق خزانه‌داری به ریورس ریپو با بازده بالاتر منتقل شده است، که این امر منجر به کاهش نقدینگی برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های پرریسک مانند بیت کوین می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با حکم مشاور وزیر بهداشت و سرپرست حوزه وزارتی، محمد گل کرمی به عنوان رئیس دفتر وزیر منصوب شد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اظهارات مسئولان، سازمان بورس در حال پیگیری اقدامات لازم برای برخورد با شرکت‌های مختلف در زمینه واریز سود سهام عدالت است و تلاش می‌کند تا هر چه سریع‌تر این سود به دست سهامداران برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز در بازار هفت میلیارد و هفتصد میلیون برگه سهم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز در بازار هفت میلیارد و هفتصد میلیون برگه سهم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با یکدیگر دیدار و بر ارتقای همکاری های مشترک این دو مجموعه، تاکید کردند.

وب‌گاه فرارو

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران از تأخیر شهرداری در ارسال گزارش‌های مالی گلایه کرد.

وب‌گاه گسترش

علیرضا آنجلاسی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که مستمری 13 هزار نفر از مددجویان بهزیستی، از جمله افراد دارای معلولیت، قطع شده است. وی افزود که این اقدام توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر قرار است گزارشی به شورا و اعضاء ارائه شود باید به موقع انجام شود. این‌که گزارش خردادماه در شهریورماه قرائت شود همانند یک جک است. برهمین اساس با توجه به این‌که گزارش خردادماه در گزارش تیرماه مستتر است تنها گزارش تیرماه را قرائت می‌کنم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر قرار است گزارشی به شورا و اعضاء ارائه شود باید به موقع انجام شود. این‌که گزارش خردادماه در شهریورماه قرائت شود همانند یک جک است. برهمین اساس با توجه به این‌که گزارش خردادماه در گزارش تیرماه مستتر است تنها گزارش تیرماه را قرائت می‌کنم.

وب‌گاه فرارو

این روزها کمبود شدید برخی انواع انسولین، بسیاری از بیماران دیابتی را در داروخانه‌های سطح شهر سرگردان کرده است، اما علت چیست؟