دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

نقش مهم انتخابات در هم‌گرایی و هم‌افزایی هنرمندان

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
نقش مهم انتخابات در هم‌گرایی و هم‌افزایی هنرمندان

مدیرکل اداره هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ گفت: انتخابات مجلس نقش مهمی در استحکام و پیشرفت کشور دارد و باید حوزه فرهنگ را بیش از پیش تقویت کرد.

کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی گفت: به هرحال انتخابات نقش مهمی را در استحکام و پیشرفت کشور، همگرایی و هم افزایی مردم برای سرنوشتشان نقش اساسی را بازی می‌کند.

وی ادامه داد: حضور هنرمندان و کسانی که چهره‌های فرهنگی دارند و الگو برای مردم این کشور هستند حضور این عزیزان نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

نظری افزود: از همه مهم‌تر این است که به هرحال ما‌بتوانیم انتخاب درستی را داشته باشیم و افرادی که دل در گرو این نظام و فرهنگ دارند باشند، زیرا انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و باید حوزه فرهنگ و هنر را بیش از پیش تقویت کنند.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله افرادی که توسط مردم شریف ایران انتخاب می‌شوند و همچنین هنرمندان انتخاب می‌کنند. افرادی باشند که انسان‌های موثری باشند و بتوانند به حوزه فرهنگ و هنر کمک شایانی کنند.

مدیر کل هنرهای نمایشی گفت: ما همه عزیزان و هنرمندان را دعوت می‌کنیم که ان‌شاءالله در این حرکت باشکوه و انقلابی حضور چشمگیری داشته باشند تا با انتخاب دوستشان افرادی را برای خانه ملت انتخاب کنند که بتوانند خدمتگزار به فرهنگ و هنر این کشور باشند.

وی درباره بیانیه هنرهای نمایشی گفت: به هرحال ما روز جمعه ساعت 10 در تالار وحدت یک گردهمایی داریم و همه هنرمندان را دعوت کردیم تا در آنجا حضور پیدا کنند، ما در آنجا صندوق هم گذاشته ایم که از این حضور با شکوه انقلاب اسلامی بهره ببریم.

نظری افزود: به هرحال تئاتری‌ها اولین چراغ جشنواره فجر را روشن می‌کنند و قطع به یقین حضور هنرمندان حوزه هنرهای نمایشی چشمگیر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر