پنج‌شنبه 31 خرداد 1403

نمایشگاه آبادیران، نقطه تلاقی مجموعه‌های دانش‌بنیان، خیرین و بخش دولتی است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نمایشگاه آبادیران، نقطه تلاقی مجموعه‌های دانش‌بنیان، خیرین و بخش دولتی است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میثم لطیفی اظهار کرد: امیدواریم این کار محدود به تهران نباشد و از طرفی موضوعات به صورت تخصصی دنبال شود به عنوان مثال در حوزه کشاورزی همه مسائل مربوط به کشاورزی مدنظر قرار بگیرد و خدماتی که قادر است مجموعه کشاورزان، جهاد کشاورزی و دستگاه‌هایی که به کشاورزی مرتبط هستند را به یکدیگر وصل کند و با یکدیگر تعامل داشته باشند مورد توجه قرار بگیرد. وی افزود:...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میثم لطیفی اظهار کرد: امیدواریم این کار محدود به تهران نباشد و از طرفی موضوعات به صورت تخصصی دنبال شود به عنوان مثال در حوزه کشاورزی همه مسائل مربوط به کشاورزی مدنظر قرار بگیرد و خدماتی که قادر است مجموعه کشاورزان، جهاد کشاورزی و دستگاه‌هایی که به کشاورزی مرتبط هستند را به یکدیگر وصل کند و با یکدیگر تعامل داشته باشند مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: همچنین در حوزه آموزش، آموزش کارکنان، آموزش دانش‌آموزان، آموزش دانشجویان در مناطق مستعد را طراحی کنیم و اساتید و معلمان و نیروهای مدارس در این فضا وارد شوند.

لطیفی گفت: این اتفاق بایستی هم در سطح استانی پیگیری شود و هم به صورت تخصصی برش‌هایی تخصصی از 300 شرکت حاضر در نمایشگاه آبادیران زده شود و از آنها دعوت شود که اگر این اتفاقات بیافتد، هم‌افزایی و همدلی شکل خواهد گرفت و افراد، شرکت‌ها و غرفه‌داران می‌توانند با یکدیگر ارتباط بگیرند که شاید در حالت عادی که کیلومترها با یکدیگر فاصله دارند این امکان برای آنها نباشد.

وی گفت: وظیفه معاونت علمی، شناسایی، حمایت و هدایت شرکت‌های دانش‌بنیان بوده و امروز نیز ثمرات تلاش در این مجموعه را مشاهده می‌کنیم.

به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: اینکه مساله‌ای به عنوان مساله واقعی شناخته شود و متناسب با نیاز جامعه به آن اهمیت داده شود و برای آن، امکانات و منابع، اعم از منابع اطلاعاتی، منابع نیروی انسانی و منابع مالی تأمین شود و آن زیست‌بوم حوزه فناوری و نوآوری را راهبری کند از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری صورت گرفته است که امیدواریم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری بتواند این مهم را با قوت و اهتمام بیشتری پیش ببرد.