سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه کتاب، یاسر احمدوند در این نشست با اشاره به اینکه کتاب کالای مورد نیاز همه مردم ایران با سلیقه‌ها، سطح سواد و سنین مختلف است، گفت: به صورت عمومی علاقه به کتاب در جامعه ما وجود دارد و نشانه آن استقبال قابل تحسین و تقدیر از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. وی ادامه داد: ما افتخار می‌کنیم در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که بزرگترین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قیمت کاغذ گران، هست، اما با توجه به قیمت جهانی منطقی است. امیدواریم با تولید داخل و تسهیل واردات، کاهش قیمت کاغذ را همچنان داشته باشیم و کمبودی در بازار نباشد.

خبرگزاری مهر

فرمانده گروه جهادی شهدا می‌گوید دغدغه زیادی برای رساندن کتاب‌های صوتی به مناطق محروم دارد درحالی که نهادهایی که در این حوزه ذی نفع هستند، بسیار کم به این‌ماجرا یاری می‌رسانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: سرانه مطالعه در ایران حداقل 33 دقیقه است؛ مطالعه در کشور، وضع مطلوبی ندارد، اما بسیار مطلوب‌تر از کشور‌های همسایه است.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نشریات تخصصی، اطلاع‌رسانی و نقد در حوزه کتاب باید تکثیر شوند و متأسفانه ما در این زمینه ضعف داریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای شورای برنامه‌ریزی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جلسه این شورا درباره برنامه‌ها و راهکار‌های بهبود برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دوره سی‌وپنجم گفتگو کردند.

خبرگزاری مهر

اعضای شورای برنامه‌ریزی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جلسه این شورا درباره برنامه‌ها و راهکارهای بهبود برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دوره سی‌وپنجم گفت وگو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیما از برنامه های برگزیده سیما در دو مناسبت ملی و غرور آفرین تجلیل کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین اهدای جوایز آثار شایسته تقدیر چهلمین جایزه کتاب سال گفت: در سال 1402 بیش از 108 هزار کتاب جدید منتشر شده داریم که 80 درصد آنها چاپ اول هستند.

خبرگزاری مهر

کتاب «سیطره» نوشته کیانوش گلزار راغب توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مهلت پذیرش آثار فراخوان جایزه چهارمین دوره کتاب سال جوانان ایران تا چهارشنبه 7 تیرماه تمدید شد.

خبرگزاری تسنیم

مهلت پذیرش آثار فراخوان جایزه چهارم کتاب سال جوانان ایران تا چهارشنبه 7 تیر ماه تمدید شد.

خبرگزاری مهر

مهلت پذیرش آثار فراخوان جایزه چهارم کتاب سال جوانان ایران تا روز چهارشنبه 7 تیر تمدید شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزیر فرهنگ قطر دیدار کرد و در این دیدار حمیدرضا دهقانی سفیر جمهورس اسلامی ایران و علی بختیاری رایزن فرهنگی کشورمان در دوحه و نیز علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب حضور داشتند. احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه آماری از وضعیت نشر کتاب و انتشارات در ایران، بر ظرفیت بالای فرهنگی...

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با وزیر فرهنگ قطر به ارائه آماری از وضعیت نشر کتاب و انتشارات در ایران پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد بر ظرفیت بالای فرهنگی ایران برای همکاری‌های با قطر به ویژه در حوزه تولید و نشر کتاب تاکید کرد.