جمعه 7 اردیبهشت 1403

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد بر ظرفیت بالای فرهنگی ایران برای همکاری‌های با قطر به ویژه در حوزه تولید و نشر کتاب تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اعزام 66 تیم به رقابت‌های برون مرزی واقعا در ورزش کشور بی سابقه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی صبح امروز شنبه 27 خردادماه در محل سالن کنفرانس ساختمان شهید جنگروی (فدراسیون کشتی) برگزار شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

انتخاب نوع آثار و کتاب های پرمخاطب در نمایشگاه کتاب می تواند معیاری برای سنجش ذائقه مخاطب باشد اما در نمایشگاه امسال کدام کتاب ها شانس این را داشتند که بیشتر در سبد مخاطبان قرار گیرند.

خبرگزاری مهر

مجموعه شعر «انزوا» سروده محمد عزیزی توسط انتشارات شانی به چاپ دوم رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرنگی خبرگزاری دانشجو، با پایان سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، آمار فروش انتشارات چاپ و نشر بین الملل، انتشارات امیرکبیر، انتشارات سوره مهر و انتشارات صاد اعلام شد که نشان می‌دهد در مجموع نزدیک به 93 هزار جلد کتاب با رقمی معادل 8 میلیارد تومان در بخش‌های حضوری و مجازی به فروش رسیده که حکایت از افزایش 48 درصدی فروش تعداد نسخه‌های کتاب دارد؛ فروش ریالی...

خبرگزاری مهر

93 هزار جلد کتاب توسط انتشارات های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی چون چاپ و نشر بین الملل، صاد، امیرکبیر و سوره مهر در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب عرضه شد.

خبرگزاری مهر

مدیر غرفه مرکز انتشاراتی «دار المعرفه» سوریه در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران گفت این‌رویداد در تقویت تبادل فرهنگی میان جمهوری اسلامی و سوریه نقش مهمی دارد.

خبرگزاری مهر

شاعره رحیم‌جان از شاعران و ترانه سرایان جمهوری تاجیکستان گفت: ادب فارسی ایران زمین در تاجیکستان جایگاه ویژه‌ای دارد.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو - دنیا کریمی؛ برخی از ناشران بزرگ در فضای مجازی اعلام نمودند که در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت نخواهند کرد، برخی هم اعلام کردند که در بخش مجازی نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند. اما دلیل غیبت این ناشران چیست؟ نشر قطره از جمله ناشرانی است که همانند سال‌های گذشته از شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب به‌دلیل حمایت از کتابفروشی‌ها خودداری کرده است....

خبرگزاری مهر

ناجی باکیرجی مسئول موزه مولانا قونیه گفت: در موزه مولانای قونیه 700 نسخه دست‌نوشته به زبان فارسی موجود است.

خبرگزاری تسنیم

دولت یارانه اقشار هدف را برای خرید از سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران افزایش داد، اما زور گرانی 79 درصدی کتاب نسبت به دوره قبل خیلی بیشتر از حمایت دولت بود، تا اینکه مردم کتابخوان به میدان آمدند و پیروزی دیگری را به نفع کتاب و کتابخوانی رقم زدند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین نوشته خود در فضای مجازی، از تلاش همه جانبه در خصوص خودکفایی در صنعت کاغذ در کشور سخن گفت.