جمعه 10 فروردین 1403

نمایشگاه کتاب فردا باز است

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
نمایشگاه کتاب فردا باز است

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، فردا دوباره باز خواهد شد. سخنگوی نمایشگاه درباره تمدید این رویداد فرهنگی به‌خاطر جبرانِ وقفه یک روزه، اعلام کرد تصمیم‌گیری در این زمینه، برعهده 70 دستگاه و نهاد است که در صورت به نتیجه رسیدن، اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فعالیت بخش حضوری نمایشگاه کتاب تهران که امروز (سه‌شنبه 27 اردیبهشت) به دلیل آلودگی هوا و تصمیم مراجع ذی‌ربط، تعطیل اعلام شده بود، از فردا (چهارشنبه 28 اردیبهشت) به فعالیت عادی خود باز می‌گردد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 8 شب، با حضور در مصلی امام خمینی (ره) تهران از نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه درباره تمدید یا عدم تمدید این دوره از نمایشگاه به دلیل تعطیلی یک روزه ناشی از آلودگی هوا گفت: «از آن‌جایی که نمایشگاه با همکاری 70 دستگاه و نهاد ملی، استانی و شهری برگزار می‌شود، به همین جهت تصمیم‌گیری درباره تمدید این رویداد فرهنگی نیازمند همکاری و هماهنگی همه این دستگاه‌هاست تا ابعاد مختلف موضوع سنجیده شود. لذا بعد از این هماهنگی‌ها در صورتی که تصمیم به تمدید نمایشگاه گرفته شود، در مورد آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت 1401 در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

5757

کد خبر 1632186