یک‌شنبه 10 تیر 1403

نمایش خوب برزیل در شب شکست و حذف؛/ تیمی که نباید هیچ وقت آن را دست کم گرفت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
نمایش خوب برزیل در شب شکست و حذف؛/ تیمی که نباید هیچ وقت آن را دست کم گرفت!

شکست برزیل مقابل لهستان تلخ بود اما نمایش امیدوارکننده شاگردان رزنده هواداران برزیلی را امیدوار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال برزیل در یک مسابقه نفس‌گیر و جذاب، مقابل تیم اول دنیا، لهستان، به میدان رفت. با وجود شکست در این بازی و عدم صعود به نیمه نهایی لیگ ملت‌ها، شاگردان برناردو رزنده نمایشی قابل قبول و امیدوارکننده ارائه دادند که هواداران والیبال در برزیل را به آینده خوش‌بین کرده است.

رزنده که با سابقه‌ای درخشان در والیبال جهان شناخته می‌شود، اکنون در تلاش است تا تیم ملی برزیل را برای رقابت‌های المپیک پاریس 2024 آماده کند. برزیل امیدوار است تحت هدایت این مربی با تجربه، در این رویداد بزرگ عملکرد خوبی داشته باشد و حتی به مدال برسد.

برزیل در المپیک پاریس با چالشی سخت روبرو خواهد بود، زیرا در گروهی قرار گرفته که به عنوان "گروه مرگ" شناخته می‌شود. آن‌ها باید با تیم‌های قدرتمندی همچون ایتالیا، لهستان و مصر به رقابت بپردازند. با این حال، نمایش اخیر تیم مقابل لهستان نشان می‌دهد که برزیل توانایی رقابت با بهترین‌های جهان را دارد و می‌تواند در المپیک به یکی از مدعیان اصلی تبدیل شود.

هواداران والیبال در برزیل با دیدن این نمایش امیدوارکننده، انتظار دارند که تیم ملی کشورشان تحت هدایت رزنده به اوج خود بازگردد و در المپیک پاریس به نتایج درخشانی دست یابد.

نمایش خوب برزیل در شب شکست و حذف؛/ تیمی که نباید هیچ وقت آن را دست کم گرفت! 2