پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نماینده تهران: پژوهش مهمترین اقدام برای حل مشکلات اجتماعی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نماینده تهران: پژوهش مهمترین اقدام برای حل مشکلات اجتماعی است

شهرری - ایرنا - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین راهکار برای حل مشکلات اجتماعی انجام اقدامات پژوهشی به شمار می‌رود زیرا در موضوعات اجتماعی پژوهش و تحقیق یک اصل اساسی است.

به گزارش روز چهارشنبه فرمانداری ویژه شهرستان ری، زهره الهیان در دیدار با معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته در حوزه موضوعات اجتماعی، برای حل مشکلات این حوزه تخصیص اعتبارات لازم و همچنین تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی به آسیب های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این دیدار گفت: چندین کارگروه به منظور هم افزایی و هماهنگی لازم با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان تشکیل و در حال پیگیری و رسیدگی هستند.

حسین توکلی کجانی افزود: در برخی از نقاط پیرامون شهرستان ری شاهد موضوعات اجتماعی هستیم و موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان با جدیت در کارگروه های تخصصی در حال پیگیری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در شهرستان ری سازمان های مردم نهاد نیز به منظور رفع مشکلات اجتماعی پای کار آمده اند و قطعا ظرفیت سمن ها در پیشبرد اهداف و برنامه های رفع آسیب های اجتماعی موثر است.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت و پنج بخش در جنوب تهران قرار گرفته است.

*س_برچسب‌ها_س*