یک‌شنبه 6 آبان 1403

نماینده فرماندار در انتخابات نقش محوری در شعب اخذ رأی دارد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
نماینده فرماندار در انتخابات نقش محوری در شعب اخذ رأی دارد

جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار، اعضای نظارت و کاربران فناوری در شعب اخذ رای گفت برگزار شد.

دنیای اقتصاد - خراسان شمالی: محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد، در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار، اعضای نظارت و کاربران فناوری در شعب اخذ رای گفت: نمایندگان فرماندار باید در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم و رعایت اصل بی طرفی و تسلط بر قانون در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

باقرپور تصریح کرد: تمام مجریان و عوامل انتخابات باید تعامل، هماهنگی و هم افزایی با عوامل هیأت نظارت و بازرسی داشته باشند تا انتخابات بدون نقص برگزار گردد.

وی گفت: در انتخاب نمایندگان فرماندار مهمترین معیار و ملاک برای ما بی طرفی بوده که با پایش افراد و استعلامات صورت گرفته این موضوع تا روز آخر رصد می شود و ادامه خواهد داشت.

فرماندار بجنورد با بیان اینکه نماینده فرماندار در انتخابات باید نقش محوری در شعب اخذ رأی داشته باشد، تاکید کرد: حفاظت از رأی مردم به عنوان حق الناس از وظایف نماینده فرماندار و عوامل اجرایی انتخابات است و نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی باید یک اشرافیت کامل بر مسائل شعب و افراد داشته باشد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان عنوان کرد: همه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم‌شده است و مجریان انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم به کار بسته‌اند و مهم‌ترین اولویت ستاد انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی و عمل به قانون است.

براساس این گزارش، جلسه آموزشی توجیهی نمایندگان فرماندار، اعضای نظارت و کاربران فناوری در شعب اخذ رأی با محوریت آشنایی با دستگاه‌های احراز هویت، نقش ناظرین و سامانه نظارتی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، صبح امروز در محل سالن همایش دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد.

--> اخبار مرتبط