دوشنبه 1 تیر 1405

نماینده مردم گرمسار در مجلس به کرونا مبتلا شد

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش فارس از گرمسار، غلامرضا کاتب، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شده است.

تست کرونای کاتب مثبت اعلام شده است و در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برد.

پیش از این نیز، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در بهارستان و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نیز از مثبت شدن تست کرونای خود خبر داد و از مردم خواست تا در خانه بمانند و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان سمنان به 284 نفر رسیده است.