پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نماینده ولی‌فقیه در لرستان: دلیل مشروعیت نظام اسلامی توسل به امام عصر (عج) است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نماینده ولی‌فقیه در لرستان: دلیل مشروعیت نظام اسلامی توسل به امام عصر (عج) است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مشروعیت نظام اسلامی به عنوان نظام امامت و ولایت به دلیل اتصال و توسل به امام عصر (عج) است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر دوشنبه در نشست شورای سیاست‌گذاری بنیاد مهدویت استان اظهار داشت: همه ما سفیران مهدوی هستیم و این مهم، بالاترین آرزوها است.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی این رزق معنوی را گسترانید و اکنون به لطف الهی و تدبیر امام راحل، مدیریت مقام معظم رهبری و جانفشانی شهدا، همچنین مقاومت جانبازان این مهم فراهم شده است.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: با توجه به اهمیت ترویج مساله مهدویت، همه مدارس در اختیار آموزه‌های مهدوی هستند که باید قدردان زحمات مدیران آموزش و پرورش بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: باید با آگاهی از مباحث مهدویت زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم کرد و با اقدامات مهدوی در پایان هر سال متوجه خواهیم شد تا چه میزان در افزایش پیروان امام عصر (عج) تلاش کرده‌ایم.

وی گفت: جامعه امروزی با پیشرفت علمی دگرگون شده و برای گسترش ظلم و آسیب های مختلف از دانش روز استفاده می کنند بنابراین وظیفه ما ترویج و توسعه معنویت در کنار این بی اخلاقی ها است.

در پایان این جلسه از دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه بنیاد مهدویت لرستان تقدیر شد.

*س_برچسب‌ها_س*