شنبه 21 مهر 1403

نهضت خاطره‌نویسی دفاع مقدس مؤثرترین روش برای صیانت از فرهنگ دفاع مقدس است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نهضت خاطره‌نویسی دفاع مقدس مؤثرترین روش برای صیانت از فرهنگ دفاع مقدس است

روزبه گفت: نهضت خاطره‌نویسی دفاع مقدس مؤثرترین روش برای صیانت از فرهنگ دفاع مقدس است و می‌تواند توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم را خنثی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ بابک روزبه مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در کارگاه آموزشی خاطره نویسی و ویراستاری دفاع مقدس اظهار داشت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فریضه جهاد تبیین برگزاری کارگاه هاب توانمند سازی نویسندگان در دستور کار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قرار گرفت.

وی افزود: اولین کارگاه توانمند سازی برای پیشکسوتان دفاع مقدس با رویکرد خاطرات نویسی و ویراستاری برگزار شد و بنا داریم این کار رو به شکل سلسله جلساتی مداوم برگزار کنیم.

روزبه تأکید کرد: یکی از مهمترین تاکیدات مقام معظم رهبری پاسداری از فرهنگ دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف و فراموشی آن است و لذا خاطره‌نویسی یکی از روش های تحقق این مسئله است باید پیشکسوتان و رزمندگان به سلاح خاطره نویسی مجهز توانمند شوند تا بتوانند گنجینه های ارزشمند خود را برای نسل جوان بیان کنند.

وی خاطر نشان کرد: نهضت خاطره‌نویسی دفاع مقدس موثرترین روش برای صیانت از فرهنگ دفاع مقدس است و می تواند توطئه های دشمنان در جنگ نرم را خنثی کند.

انتهای پیام /