دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس در بیانیه‌ای رفتار اسرائیل با اسرای فلسطینی از نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که در مراسم روز استقلال آمریکا شرکت نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر جنگ اسرائیل از نیاز فوری ارتش این رژیم به 10 هزار سرباز پرده برداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه های مقاومت فلسطینی در ادامه مقابله با اشغالگران در نوار غزه، ضربات مرگباری را به نظامیان متجاوز رژیم صهیونیستی وارد کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع از کشته و زخمی شدن شماری دیگر از نظامیان اسرائیلی در جریان درگیری های شدید غزه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، درخواست احزاب تندروی حاضر در کابینه حاکم را برای عزل فرمانده ارتش، به خاطر شکست در نوار غزه رد کرد.

خبرگزاری تسنیم

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز حمله امریکا به هواپیمای مسافربری ایران، این جنایت را گواهی مشخص برای پرده افکندن از چهره واقعی آمریکا دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «سیاتل تایمز» در گزارشی می‌نویسد: «همزمان با تداوم حمله اسرائیل به نوار غزه و بررسی یک جنگ تمام‌عیار با حزب‌الله لبنان، مفسران و تحلیلگران اسرائیلی از هر نوع طیف سیاسی هشدار می‌دهند که رقبای آنها در منطقه می‌توانند از ضعف آشکار بایدن سوءاستفاده کنند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

شهروندان ترکیه روز یکشنبه در استانبول راهپیمایی در راستای اعلام همبستگی با ساکنان نوار غزه برپا کردند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرنگار المیادین در نوار غزه تایید کرد که ارتش اشغالگر 50 اسیر از نوار غزه را آزاد کرده است که در میان آن‌ها محمد ابوسلیمه، مدیر مجتمع پزشکی الشفاء نیز حضور دارد.

خبرگزاری مهر

جمعیت هلال احمر فلسطین خواستار بازگشایی تمامی‌گذرگاه‌های مرزی به غزه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از حمله شدید موشکی مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه از جمله «اشکول» خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که مسؤولان فرودگاه آنتالیای ترکیه از تامین سوخت برای این هواپیما به علت اینکه دفتر شرکت هواپیمایی آن در اراضی اشغالی بوده، خودداری کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه همزمان با حمله و یورش به کرانه باختری و اردوگاه نور شمس، حملات شدیدی به محلات شهر غزه واقع در شمال نوار غزه انجام داد که بر اثر آن شماری زیر آوار گیر کرده‌اند. مهمترین تحولات روز 269 عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید: ************************************* یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و مقابله...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جبران باسیل» رئیس جریان آزاد ملی لبنان طی سخنانی درباره تحولات اخیر این کشور به ویژه در زمینه تقابل با دشمن صهیونیستی اعلام کرد: صهیونیسم جنبشی است که تنها لبنان یا یک فرقه خاص را هدف قرار نمی‌دهد، بلکه به دنبال تحریف معنای ادیان آسمانی است و نه تنها کشورها، بلکه خانواده‌ها را هم از هم می‌پاشد. جبران باسیل با محکوم کردن جنایات وحشیانه اشغالگران...