دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسای سازمان اطلاعات مصر و ترکیه با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری اسرائیلی از کشته و زخمی شدن چهار نظامی اسرائیلی در درگیری‌های شمال غزه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو نظامی اسرائیلی دیگر در نبردهای شمال نوار غزه کشته شده و دو نظامی هم به شدت مجروح شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست امشب نیز در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی دست به تظاهرات اعتراضی زده‌اند. شهرک‌نشینان صهیونیست تظاهرات اعتراضی خود را در «تل‌آویو» و دیگر شهرک‌های صهیونیست‌نشین از جمله «حیفا» در شمال سرزمین‌های اشغالی برگزار کرده‌اند. همچنین شمار زیادی از صهیونیست‌ها در اطراف محل اقامت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل به هلاکت و زخمی شدن شماری دیگر از نظامیان این رژیم در غزه اعتراف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان ملل روز شنبه اعلام کرد که روند انتقال کمک‌های بشردوستانه در اسکله سیار ساخت آمریکا در سواحل غزه آغاز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشریه آمریکایی با اشاره به موج قدرتمند اعتراضات ضد هیات حاکمه در حمایت از تل آویو نوشت: کم‌توجهی بایدن و ترامپ در مناظره تلویزیونی به جنایت در غزه میزان سرسپردگی آنان به تل آویو را نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری زبان اخبار ضد و نقیضی در رابطه با توافق مبادله اسرا منتشر می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملل روز شنبه اعلام کرد که روند انتقال کمک‌های بشردوستانه در اسکله سیار ساخت آمریکا در سواحل غزه و توزیع آن در انبارهای این منطقه را آغاز کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شماری از حامیان فلسطین روز شنبه در وین پایتخت اتریش تظاهرات و حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را بار دیگر محکوم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس امروز (شنبه) از گفت‌وگوی تلفنی رئیس دفتر سیاسی این جنبش و رئیس دستگاه اطلاعات مصر با محوریت مذاکرات دستیابی به توافق آتش‌بس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرک نشینان صهیونیست امروز (شنبه) با تظاهرات در تل آویو و سایر شهرهای فلسطین اشغالی خواستار توافق فوری برای آزادی اسرای این رژیم نزد مقاومت فلسطین شدند.

وب‌گاه عصر ایران

«اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس گفت که رژیم صهیونیستی برای دویست و شصت و هفتمین روز متوالی به تجاوزات علیه نوار غزه ادامه می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از رهبران جنبش حماس اظهار داشت: گزارش‌های سازمان ملل بیانگر آن است که 70 درصد جمعیت غزه با خطر گرسنگی مواجه‌اند و 350 هزار نفر از کودکان زیر پنج سال با کمبود شدید غذا روبه‌رو هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران جنبش حماس با اشاره به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، اوضاع نوار غزه را فاجعه‌بار توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس، عصر امروز (شنبه) فرودگاه بین المللی الحدیده را در غرب یمن مورد حمله هوایی قرار داد. ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس، عصر امروز (شنبه) فرودگاه بین المللی الحدیده را در غرب یمن مورد حمله هوایی قرار داد. به گزارش عرشه آنلاین، به نقل از رسانه های عربی، این حمله فرودگاه بین المللی الحدیده در ساحل دریای سرخ را هدف قرار داده است.