سه‌شنبه 17 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از موشک‌باران مواضع ارتش اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه در دوحه با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان یکی از مواضع ارتش اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبری جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در دیداری با یکدیگر آخرین تحولات سیاسی و میدانی نوار غزه را بررسی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز، کریستین واگنر معاون سخنگوی وزارت خارجه آلمان در گفت‌وگو با مطبوعات برلین، از طرح پیشنهادی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای آتش‌بس در غزه حمایت کرد و آن را «بسیار مثبت» خواند.

وب‌گاه الف

سخنگوی آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد ویرانی ناشی از جنگ رژیم صهیونیستی در غزه فراتر از جنگ جهانی دوم در اروپا است و رفع اثرات آن و بازسازی غزه بیش از 20 سال طول می‌کشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه آمریکا تحریم‌هایی را علیه تسهیلگران و نهاد‌های مالی انصارالله یمن اعمال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مسئولان جنبش حماس به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا واکنش نشان داده و آن را مانعی واقعی در رسیدن به توافق آتش‌بس توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیران امور خارجه روسیه و مصر در حاشیه نشست وزیران امور خارجه عضو گروه بریکس در نیژنی‌نووگورود درباره راه‌حل‌های بحران غزه و لزوم تلاش‌های بین‌المللی در این زمینه گفت و گو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا آمریکا وارد قاهره شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از اصابت پهپاد هجومی حزب‌الله لبنان به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد: رزمندگان مقاومت امروز دوشنبه توانستند هفت پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند. حزب الله در اولین بیانیه خود از هدف قرار دادن دو ساختمان در شهرک صهیونیست‌نشین المناره خبر داد که گروهی از نظامیان صهیونیست در آن سنگر گرفته بودند که در نتیجه آن شماری از نظامیان صهیونیست کشته و زخمی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع صهیونیست در حالی از حادثه بسیار سخت برای نظامیان این رژیم در رفح و کشته و زخمی شدن شماری از اشغالگران سخن گفتند که قسام از وارد کردن ضربه مهلک به نظامیان صهیونیست خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو_ رئوف توکلی؛ در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به رفح، مناطق مسکونی و چادر‌های آوارگان هدف بمباران شدید قرار گرفتند. این حملات منجر به شهادت بیش از 40 نفر و مجروح شدن ده‌ها نفر دیگر شد. فیلم‌های منتشر شده از این حادثه، گستردگی تخریب و وضعیت اسفبار پیکر‌های سوخته را نشان می‌دهد. رژیم صهیونیستی با این اقدامات، بحران انسانی در غزه را به اوج خود رسانده است. این...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در حملات 24 ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه 40 نفر به شهادت رسیده و 218 نفر نیز زخمی شدند. این وزارتخانه اعلام کرد که از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون 37 هزار و 124 فلسطینی به شهادت رسیده و 84712 نفر نیز زخمی شدند. هنوز بیش از 10 هزار نفر مفقود و زیر آوار هستند و گروه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر برنامه جهانی غذا ضمن ابراز نگرانی از اوضاع امنیتی در نوار غزه اعلام کرد که فعالیت و کمک های این نهاد بین المللی در این منطقه از طریق اسکله شناور آمریکایی، متوقف شد.