سه‌شنبه 17 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق بامداد چهارشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در راستای تداوم مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی نظامیان ذخیره ارتش اسرائیل در واکنش به تصویب طرح معافیت حریدی‌ها از خدمت سربازی، این قانون را یک «رسوایی» توصیف کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مقاومت حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای از شهادت یکی از فرماندهان میدانی خود در حمله بامداد چهارشنبه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت حزب‌الله طی صدور بیانیه‌ای از شهادت یکی از فرماندهان میدانی خود در حمله بامداد چهارشنبه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کربی، سخنگوی کاخ سفید از دریافت پیام رسمی حماس به طرح صلح بایدن برای استقرار آتش بس در غزه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه اسرائیلی به نقل از یک مقام صهیونیست نوشت: جنبش حماس در پاسخ خود، طرح جوبایدن رئیس جمهوری آمریکا درخصوص مذاکره را رد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه صهیونیستی به نقل از یک مقام اسرائیلی نوشت: جنبش حماس در پاسخ خود، طرح جوبایدن رئیس جمهوری آمریکا درخصوص مذاکره را رد کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه طرح آتش‌بس مورد حمایت آمریکا برای نوار غزه را تصویب کرد. این مساله به فشار بین‌المللی برای پایان دادن به جنگ افزود. در 25مارس نیز قطعنامه‌ای که خواهان آتش‌بس در رمضان شده بود، به تصویب رسیده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امورخارجه مصر خبر داد که به همراه قطر پاسخ حماس و گروه‌های فلسطینی به طرح پیشنهادی برای مذاکرات، توقف درگیری، تبادل اسرا و گروگان‌ها را دریافت کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان مواضع اسرائیل را مجددا موشک‌باران کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاسخ حماس و جهاد اسلامی به طرح پیشنهادی برای مذاکره، توقف درگیری و تبادل اسرا به مقامات قطر به عنوان یکی از کشورهای میانجی‌گر تحویل داده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیانیه مشترکی را در خصوص پاسخ گروه‌های مقاومت به طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه و همچنین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در این باره، صادر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره به نقل از یک مقام دیپلماتیک صهیونیست اعلام کرد: اسرائیل پیش از دستیابی به تمامی اهدافش در نوار غزه به جنگ پایان نخواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از اعضای ارشد حماس گفت: مادامی که قطعنامه تصویب شده در شورای امنیت از سوی اسرائیل مورد پذیرش واقع نشود، در عمل اجرا نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه مصر گفت که اسرائیل به شیوه‌ای سیستماتیک در حال نقض قوانین بین‌المللی و انسانی در نوار غزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«سامح شکری» وزیر امور خارجه مصر امروز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد رژیم صهیونیستی به شیوه‌ای سیستماتیک در حال نقض قوانین بین‌المللی و انسانی در نوار غزه است.