سه‌شنبه 17 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: یکی از چهار اسیر صهیونیستی که در یورش وحشیانه روز شنبه به اردوگاه النصیرات آزاد شد، با اشاره به تلاش نیروهای حماس برای حفظ جان اسرا تایید کرد که 2 اسیر در حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای که در آن بازداشت بودند، کشته شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری رویداد «وعده صادق» امروز 20 خرداد با حضور سعید لشگری معاون راهبردی استان‌های حوزه هنری، علی نادری رئیس شورای سیاستگذاری، ابوالفضل همراه و عبدالحمید قدیریان دبیران رویداد برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین علی نادری معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی هوافضای سپاه و رئیس شورای سیاست‌گذاری رویداد در ابتدای نشست گفت: خدا را شکر می‌گویم که زحمات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مقاومت اسلامی لبنان با ده ها موشک و راکت، پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را درهم کوبید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مردم تونس با تجمع مقابل سفارت آمریکا، جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و نقش واشنگتن در این جنگ را محکوم کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک سرباز پس از آن که دستور بازگشت به خدمت نظامی در غزه را دریافت کرد، دست به خودکشی زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مطالعه جدید از بعد دیگری از ویرانگری جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه این بار علیه محیط زیست و آب‌وهوا پرده برداشته است.

خبرگزاری تسنیم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضور حماس عنوان کرد: ما به میانجی ها اعلام کرده ایم که در صورت توقف کامل جنگ و خروج کامل نیروهای دشمن از نوار غزه، آماده از سرگیری مذاکرات هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر گذشته تا این لحظه 36801 فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده است. نیرو‌های رژیم صهیونیستی در جنایتی آشکار شنبه به اردوگاه پرجمعیت النصیرات در مرکز نوار غزه حمله کردند که در جریان این حمله بیش از 80 فلسطینی به شهادت رسیدند که اکثر آنان کودک و زن هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله رژیم خونخوار صهیونیستی به اردوگاه النصیرات را محکوم کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت حمله رژیم خونخوار صهیونیستی به اردوگاه النصیرات رژیم سفاک و خون‌آشام صهیونیستی که اطلاق هر واژه نکبتی برای بیان عمق خباثت و درنده خویی او ناچیز است در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور آذربایجان گفت: باید یک کشور مستقل فلسطینی ایجاد شود و بیت‌المقدس شرقی پایتخت آن باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از عملیات طوفان الاقصی که با غافلگیری رژیم اشغالگر همراه بود، حزب‌الله به عنوان یک بازیگر عمده محور مقاومت در مرزهای لبنان درگیر مقابله با رژیم صهیونیستی شده است. حزب‌الله در هشت ماه گذشته با انجام حملات مستمر علیه مواضع ارتش صهیونیستی، موازنه را در شمال سرزمین‌های اشغالی بر هم زده است. دو پیامد عمده این حملات، مشکلات اقتصادی از جمله در بخش‌های...