چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین از موافقت با مصر برای کمک‌رسانی موقت از گذرگاه کرم ابوسالم خبر داد. یک منبع مصری در این رابطه تاکید کرد که «قاهره هرگز سیاست عمل انجام شده را که اسرائیل سعی دارد تحمیل کند، نمی‌پذیرد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون نخست‌وزیر جزیره موریس تأیید کرد کشورش از آفریقای جنوبی در شکایت نسل‌کشی علیه اسرائیل حمایت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون نخست‌وزیر جزیره موریس تأیید کرد کشورش از آفریقای جنوبی در شکایت نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی در دیوان بین‌المللی دادگستری به دلیل جنگ هشت ماهه در نوار غزه، حمایت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سناتور آمریکایی با اشاره به حکم دیوان بین‌المللی دادگستری مبنی بر توقف حملات اسرائیل به نوار غزه گفت «دیوان بین‌المللی دادگستری برود به جهنم!»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از اینکه دیوان بین المللی دادگستری با صدور حکم خود در پاسخ به شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ نسل کشی این رژیم علیه نوار غزه خواستار توقف فوری حمله ارتش اشغالگر به رفح در جنوب نوار غزه شد، سخنگوی تیم حقوقی آفریقای جنوبی در سخنانی اعلام کرد: از پاسخ دیوان بین المللی دادگستری به درخواست‌های خود خوشحالیم. سخنگوی تیم حقوقی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در دویست و سی‌امین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه مهمترین آمار جنگ نسل‌کشی اشغالگران علیه مردم فلسطین را منتشر کرد. این آمار نشان می‌دهد که بیشترین آمار قربانیان جنایات اشغالگران در نوار غزه مربوط به زنان و کودکان است و بسیاری هم بر اثر محاصره سنگینی که دشمن اشغالگر به غزه تحمیل کرده است، بر اثر گرسنگی جان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس تصاویری را از اسرای صهیونیستی که از 10 سال پیش در غزه هستند، منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری دانشجو، 232 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، با گذشت 232 روز از جنگ غزه، طولانی‌ترین نبرد در تاریخ اشغال فلسطین، بمباران و گلوله‌باران جنوب تا شمال این منطقه همچنان ادامه دارد و ارتش اشغالگر بی‌هدف هر نقطه‌ای را مورد هدف قرار می‌دهد. با پاپان خدمت رسانی بیمارستان کمال عدوان عملا آخرین مرکز درمانی در شمال غزه نیز به فعالیت خود خاتمه داد تا سرنوشت هزاران بیمار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش حماس فلسطین با ارسال پیامی برای مردم فلسطین به طور کلی و مردم غزه به شکل خاص از استواری و مقاومت آن‌ها در برابر جنگ نسل کشی که رژیم نازی و فاشیست صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و اراضی اشغالی 1948 و در همه مکان‌ها علیه ملت فلسطین به راه انداخته تشکر و قدردانی کرد. در بیانیه حماس به این منظورآمده است که در برابر مقاومت و کرامت شما قلم از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر حزب مخالف بریتانیا گفت که قصد دارد طی روند صلح، در زمان مناسب و در صورت به قدرت رسیدن، کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با ارسال پیامی به مردم فلسطین به‌طور عام و به مردم غزه به‌طور خاص، سربلندی و غرور خود را از پایداری و ایستادگی آنها در برابر «جنگ نابودگرانه نازیستی فاشیستی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه، کرانه باختری، قدس، داخل اراضی اشغالی و همه جا» اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان از منهدم کردن یک تانک مرکاوای اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جنبش حزب‌الله لبنان از تداوم حملات به مواضع رژیم صهیونیستی و منهدم کردن یک تانک «مرکاوا» این رژیم خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری مصر اعلام کرد که این کشور با انتقال کمکهای سازمان ملل به غزه از طریق گذرگاه کرم ابوسالم موافق است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مصر با انتقال کمکهای سازمان ملل به غزه از طریق گذرگاه مرزی کرم ابوسالم موافقت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عمان از حکم دیوان بین المللی دادگستری برای توقف حملات اسرائیل به رفح استقبال کرد.