چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع عبری از جلسه کابینه جنگی رژیم صهیونیستی در پی حمله موشکی مقاومت به تل‌آویو خبر می دهند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین حماس، ظهر امروز، پس از هشت ماه از آغاز جنگ و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در اقدامی حیرت انگیز، شمال تل‌آویو را موشک باران کردند. بر اساس منابع خبری، این حمله که از شهر رفح، جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه و در فاصله چندصد متری مکان حضور سربازان ارتش اشغالگر صورت گرفته است، بار دیگر نشان‌دهنده‌ی قدرت محور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی ادعا کردند مذاکرات آتش بس میان این رژیم و حماس به زودی در قطر آغاز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش فلسطینی حماس، از حمله موشکی به تل‌آویو خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کردند که «بنی گانتس»، عضو شورای جنگ این رژیم به کابینه بنیامین نتانیاهو پیشنهادی برای تشکیل یک کمیته حقیقت‌یاب جهت بررسی تحولات هفتم اکتبر و جنگ علیه غزه را داد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت بهداشت فلسطین: آمار شهدای غزه از هفتم اکتبر 2023 و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به 35 هزار و 984 شهید و 80 هزار و643 مجروح رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از حمله به یک پایگاه صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه لبنان با صدور بیانیه‌ای از حکم دیوان بین‌المللی دادگستری که خواستار توقف فوری تجاوزات رژیم اشغالگر به شهر رفح در جنوب نوار غزه شده است استقبال و تاکید کرد: این حکم فرصتی مهم برای پایان دادن به تجاوزات اسرائیل به طور کلی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدر اعظم آلمان با این ادعا که «اسرائیل حق دفاع از خود و مبارزه با حماس را دارد»، تاکید کرد: کمک‌های بشردوستانه نیز باید به غزه برسد و باید چشم‌اندازی برای همزیستی مسالمت‌آمیز وجود داشته باشد که در آن دو ملت بتوانند با هم زندگی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه جنبش انصارالله یمن آمده است: عملیات گردان‌های القسام قهرمانانه بود و امت اسلام را سربلند کرد و این حقی مشروع در پاسخ به جنایت و کشتارهای رژیم اشغالگر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، 232 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، مقاومت فلسطین اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها عصر دیروز شنبه نظامیان صهیونیستی را به سمت یک تله در یک تونل در اردوگاه جبالیا کشانده و ضمن درگیر شدن با آن‌ها از نقطه صفر، همه آنها را به هلاکت رسانده و زخمی کرده و تعدادی از آن‌ها را نیز به اسارت گرفته‌اند. دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به عملیات انتقام...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر دفاع اسپانیا گفت جنگ رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه یک «نسل‌کشی واقعی» است. روابط میان تل‌آویو و اسپانیا پس از تصمیم مادرید برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین بدتر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به عملیات انتقام جویانه سنگین مقاومت علیه صهیونیست‌ها در شمال نوار غزه که به هلاکت و اسارت چند نظامی صهیونیست انجامید از آن به عنوان «عملیات قهرمانانه» یاد کرد. در بیانیه جنبش انصارالله یمن آمده است: عملیات گردان‌های القسام قهرمانانه بود و امت اسلام را سربلند کرد و این حقی مشروع در پاسخ به جنایت و کشتار‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ابوعبیده» سخنگوی القسام سخنگوی جنبش حماس با اشاره به عملیات کمین پیچیده امروز (عصر شنبه) مقاومت ضد نظامیان اشغالگر از تلفات نظامیان دشمن صهیونیستی و اسارت شماری از صهیونیست‌ها در نوار غزه خبر داد. شبکه خبری الجزیره بامداد یکشنبه به نقل از ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس طی پیامی صوتی اعلام کرد که عصر امروز شنبه...

وب‌گاه عصر ایران

ابوعبیده: مجاهدان ما بعد از ظهر شنبه عملیات پیچیده‌ای را در شمال نوار غزه انجام دادند و مجموعه نیرو‌های صهیونیست را به داخل تونل کشانده و آن را منفجر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دفتر سیاسی انصارالله یمن موفقیت گردان‌های عزالدین قسام در اسارت نظامیان اسرائیلی در نوار غزه را تبریک گفت.