چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از القدس العربی، نظامیان اشغالگر علاوه بر کشتار و جنایات علیه ساکنان غزه به مراکز فرهنگی و زیرساخت‌ها نیز رحم نمی‌کنند. نظامیان اشغالگر در ادامه جنایات خود در نوار غزه، کتابخانه دانشگاه الاقصی را در جریان یورش به شهر غزه به آتش کشیدند. تصاویر منتشر شده در رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نظامی صهیونیست را در حالی که کتابی در دست دارد نشان می‌دهد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود، کتابخانه ای را در غزه به آتش کشدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چند مقام کشور‌های گروه 7 قصد دارند در نشست سوئیس درباره اوکراین شرکت کنند، اما نه بایدن و نه معاونش قصد شرکت در این نشست را ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواپیماهای نظامی اشغالگران به حملات خود به مناطق مختلف در غزه ادامه می‌دهند. همچنین یک بار دیگر بیمارستان‌های غزه هدف حملات و محاصره اشغالگران قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از آناتولی، یولاندا دیاز، معاون دوم نخست وزیر اسپانیا پس از آنکه مادرید کشور مستقل فلسطین را به رسمیت شناخت، در ویدئویی حمایت تمام‌قد خود را از فلسطین اعلام کرد. دیاز در این ویدئو با تکرار شعار نمادین فلسطینیان گفت: از نهر تا بحر، فلسطین آزاد خواهد شد. پدرو سانچر، نخست وزیر اسپانیا نیز پس از به رسمیت شناختن فلسطین تاکید کرد: کشور‌های دیگر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور آمریکا به حکم دیوان لاهه علیه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده است. رئیس جمهور آمریکا به حکم دیوان لاهه علیه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده است. به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از رویترز؛ در ادامه واکنش‌ها به حکم دیوان بین المللی کیفری لاهه، «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا به این حکم واکنش نشان داد و تاکید کرد که آمریکا صلاحیت این دادگاه را به رسمیت نمی‌شناسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام آمریکایی گفت ویلیام برنز، رئیس سیا در روزهای آینده در اروپا با دیوید بارنیا، رئیس موساد رژیم صهیونیستی دیدار خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرگئی لاوروف و فیصل المقداد در مسکو پایتخت روسیه درباره تحولات اوضاع در منطقه خاورمیانه به ویژه جنگ اشغالگران در نوار غزه گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درحالی که نتانیاهو در آستانه صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین المللی کیفری قرار دارد، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده که واشنگتن به زودی میزبان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالی که نتانیاهو در آستانه صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین المللی کیفری قرار دارد، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده که واشنگتن به زودی میزبان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، مقاومت عراق بار دیگر یک هدف حیاتی دشمن صهیونیست را با پهپاد‌های انتحاری خود مورد حمله قرار داد. بر اساس این گزارش، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با پهپاد بندر حیفا در اراضی فلسطین اشغالی را بامداد امروز جمعه 2024/5/24 هدف قرار داده است. شب گذشته نیز مقاومت عراق با دو پهپاد حمله‌ای به ایلات انجام داد. همزمان منابع اسرائیلی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیش از یکصد گروه مدنی و حقوق بشری آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از وی خواستند تا از دادگاه بین‌المللی کیفری (ICC) حمایت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که مقامات این رژیم برای تامین هزینه‌های جنگ در غزه مالیات را افزایش دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر اسحاق بریک مسئول پیشین شعبه شکایات در ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تاکید کرد که ارتش این رژیم قادر به شکست حماس نیست.

وب‌گاه الف

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار ویدئویی از اسارت یکی از فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز غزه اعلام کرد ممکن است به دلیل کمبود سوخت فعالیت این بیمارستان متوقف شود.