پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام پنتاگون با اذعان به قدرت تسلیحاتی صنعا نسبت به گسترش تهدیدات یمن ضدمنافع اسرائیل درآب‌های مدیترانه ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه قطر ادعای برخی رسانه‌ها درباره دستکاری قاهره در پیشنهاد آتش‌بس در غزه را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه قطر ادعای برخی رسانه‌ها درباره دستکاری قاهره در پیشنهاد آتش‌بس در غزه را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برلین اعلام کرد در صورت صدور قرار بازداشت دیوان کیفری بین‌المللی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، آلمان نیز از این حکم پیروی خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت آلمان از پایبندی کشورش به اجرای تصمیمات دادگاه کیفری بین المللی درباره حکم احتمالی بازداشت سران تل‌آویو ازسوی دادستان این دیوان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود اینکه اسرائیل از عبور تلفات خود در رفح به بیش از 100 نفر خبر داد، ارتش این رژیم دستور اعزام 10 تیپ جدید به رفح را صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که اسرائیل از عبور تلفات خود در رفح به بیش از یک صد نفر خبر داد، ارتش این رژیم دستور اعزام 10 تیپ جدید به رفح را صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا از مصر خواست هر کاری که در توان دارد برای تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه انجام دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان دادگاه جنایی بین المللی شرایط بغرنج جدیدی را برای اسرائیل به وجود آورده است که می‌تواند نتایج بدی را برای تل‌آویو به همراه داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان کل دادگاه کیفری بین المللی برای صدور حکم بازداشت برای نخست وزیر و وزیر جنگ، اسرائیل را در شرایط دیپلماتیک بی سابقه‌ای قرار می‌دهد که تا کنون با آن مواجه نشده بود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 2 نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه یک عملیات تک‌تیراندازی توسط مقاومت به هلاکت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای عبری زبان از 2 حادثه بسیار سخت برای نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشته و زخمی‌شدن 6 نظامی در این اتفاق خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیچ یک از کشور‌های گروه هفت، سرزمین‌های فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت نمی‌شناسند. G7 شامل کانادا، فرانسه، آلمان ایتالیا، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده است. هیچ یک از کشور‌های گروه هفت، سرزمین‌های فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت نمی‌شناسند. G7 شامل کانادا، فرانسه، آلمان ایتالیا، ژاپن، بریتانیا و ایالات متحده است. در رای گیری که در اوایل ماه جاری برگزار شد، 143 عضو...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس از فلسطینیان کرانه باختری خواست در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه به پا خیزند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از پرسی زنی بن گویر در مسجدالاقصی و اظهارات آپارتایدی علیه ساکنان غزه، حماس به این هتاکی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت بهداشت غزه در این باره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 6 جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت 62 نفر شد و 138 زخمی نیز برجای گذاشت.