پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای به این منظور اعلام کرد: از تصمیم مثبتی که نروژ و اسپانیا و ایرلند برای به رسمیت شناختن کشور برادر فلسطین اتخاذ کرده‌اند، استقبال می‌کنیم. وزارت خارجه عربستان همچنین از سایر کشور‌ها نیز خواست که چنین تصمیمی را اتخاذ کنند. اخیرا کشور‌های نروژ و اسپانیا و ایرلند اعلام کردند کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند. در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، خبرنگار المسیره در الحدیده گزارش داد: جنگنده‌های متجاوز آمریکایی - انگلیسی 6 بار به فرودگاه الحدیده حمله کردند. این رسانه در عین حال به جزئیات بیشتر این حمله اشاره‌ای نکرده است. ارتش یمن بار‌ها اعلام کرده است تا زمانی که تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ادامه دارد، به حملات علیه کشتی‌هایی که به سمت اراضی اشغالی در حرکتند ادامه می‌دهد. آمریکا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) به زخمی شدن نظامیان خود طی درگیری‌های اخیر نوار غزه اذعان و در بیانیه‌ای اعتراف کرد که 25 نظامی آن در نبردهای 24 ساعت گذشته نوار غزه زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعتراف کرد که 25 نظامی آن در نبردهای 24 ساعت گذشته نوار غزه زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی عجیب گفت تعداد کسانی که در غزه از گرسنگی از دنیا رفته‌اند، از کسانی که در آمریکا از گرسنگی مرده‌اند، کمتر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس فلسطین با صدور بیانیه‌ای از تصمیم نروژ، ایرلند و اسپانیا برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین استقبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «وانگ ون‌بین» سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اعلام دولت‌های اسپانیا، نروژ و ایرلند مبنی بر به‌رسمیت‌شناختن رسمی کشور فلسطین اعلام کرد چین معتقد است اولویت اصلی در غزه اجرای موثر قطعنامه 2728 شورای امنیت سازمان ملل و تضمین آتش‌بس فوری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع عبری با اشاره به درگیر بودن 10 تیپ ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای زمینی در نوار غزه، این رخداد را اوج جنگ در غزه از ابتدای سال جاری میلادی توصیف کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانال هفت تلویزیون رژیم اشغالگر اعلام کرد که وزیر امور خارجه این رژیم امروز چهارشنبه، سفرای تل آویو در ایرلند و نروژ را برای مشورت، فراخوانده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد که در شرایط کنونی 10 تیپ ارتش این رژیم در نوار غزه در حال جنگ هستند که این امر از ابتدای سال 2024 امری بی‌سابقه محسوب می‌شود؛ بنابراین گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی تحرکات نظامی در رفح (جنوب نوار غزه) را گسترش داده است و محور فیلادلفیا به موازات نقاط مرزی مصر را به اشغال خود درآورده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات‌های خود علیه اشغالگران صهیونیستی به ویژه در جبالیا در شمال نوارغزه و در رفح در جنوب آن ادامه داده و سربازان اسرائیلی و خودروهای آنها را هدف قرار می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور آمریکایی با ابراز نگرانی از درخواست دادستان دیوان کیفری بین‌المللی برای صدور حکم بازداشت مقامات رژیم صهیونیستی، گفت اگر واشنگتن از این اقدام جلوگیری نکند، طعمه بعدی دیوان کیفری خود آمریکا خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، گردان‌های القسام با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن دو بلدوزر نظامی دشمن صهیونیستی از نوع دی 9 با خمپاره‌های یاسین 105 و مین‌های شواظ در منطقه رفح خبر دادند. این گردان‌ها همچنین اعلام کردند که در منطقه گذرگاه صلاح الدین واقع در جنوب شرق شهر رفح یک نفربر صهیونیستی را با خمپاره تاندوم هدف قرار داده اند. در این بیانیه همچنین تاکید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملل به دلیل کمبود تدارکات و تداوم حملات رژیم صهیونیستی، توزیع غذا در شهر رفح را متوقف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پیشین سازمان جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) با انتقاد از بی‌هدف بودن ارتش این رژیم در نوار غزه گفت که نظامیان در این منطقه قدم می زنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های محلی نروژ به نقل از منابع آگاه گزارش دادند دولت این کشور قصد دارد حمایت خود را از تشکیل کشور مستقل فلسطین اعلام کند.