پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ایمن الصفدی» معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه اردن در تماس تلفنی با «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن ابلاغ تسلیت پادشاه اردن به مقام معظم رهبری، مراتب تسلیت و همدردی دولت و ملت اردن با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به مناسبت شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان و سایر همراهان ابراز داشت. وزیر خارجه اردن در این تماس تلفنی با...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالی که رژیم اشغالگر صهیونیستی تمام توانش را برای رسیدن به یک دستاورد در جبالیا واقع در شمال غزه گذاشته است، منابع از محاصره مجدد بیمارستان‌ها توسط این رژیم خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه امروز (سه‌شنبه) وارد دویست و بیست و هشتمین روز خود شده است و درحالی که جنایات دشمن علیه غیرنظامیان همچنان ادامه دارد، رزمندگان مقاومت نیز درحال ضربه زدن به ارتش این رژیم در محورهای مختلف نبرد زمینی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته به شدت سراسر نوار غزه را زیر حملات وحشیانه جنگنده‌ها و توپخانه خود قرار داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته به شدت سراسر نوار غزه را زیر حملات وحشیانه جنگنده‌ها و توپخانه خود قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایمن الصفدی، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه اردن در تماس تلفنی با علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان ضمن ابلاغ تسلیت پادشاه اردن به مقام معظم رهبری، مراتب تسلیت و همدردی دولت و ملت اردن با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به مناسبت شهادت رییس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان و سایر همراهان ابراز داشت. وزیر خارجه اردن در این تماس تلفنی با اشاره...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، یکی از مدیران دفتر هماهنگی امور انسانی (اوچا) اعلام کرد که یک میلیون و 100 هزار فلسطینی از سطح فاجعه باری از قحطی در نوار غزه رنج می‌برند. در همین راستا یک کودک فلسطینی دیگر در بخش مراقبت‌های بیمارستان کمال عدوان واقع در شمال غزه به دلیل از کار افتادن سیستم اکسیژن رسانی و تداوم محاصره این بیمارستان به شهادت رسید. دفتر اوچا همچنین...

وب‌گاه الف

روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی خاطرنشان کرد: ایران در حال نمایش اقتدار در منطقه است و محور مقاومت، بیش از 20 گروه را شامل می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه اردن در تماس تلفنی با سرپرست وزارت امور خارجه ایران همدردی دولت و ملت اردن با دولت و ملت ایران را به مناسبت شهادت رییس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان ابراز داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع میدانی در سوریه روز سه شنبه گفت: پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر در حومه دیرالزور در شرق این کشور هدف سه موشک قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی خاطرنشان کرد: ایران در حال نمایش اقتدار در منطقه است و محور مقاومت، بیش از 20 گروه را شامل می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده دائم مصر در سازمان ملل گفت: توقف ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه از طریق گذرگاه زمینی رفح نتیجه مستقیم حمله به این منطقه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده دائم مصر در سازمان ملل درباره وضعیت غزه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خارجه آلمان به درخواست صدور حکم بازداشت علیه رهبران حماس و مقامات اسرائیلی واکنش نشان داد.