پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه عصر ایران

«فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در این باره گفت: حدود 800 هزار نفر یعنی نیمی از جمعیت رفح، به دلیل عملیات نظامی اسرائیل مجبور به فرار هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نبود اهداف سیاسی مشخص در جنگ باعث شده ارتش این رژیم بیش از آنکه به دنبال کسب دستاوردهای میدانی مشخص باشد، به نیرویی تبدیل شود که صرفاً به وقایع مختلف واکنش نشان می‌دهد و رشته امور از دستش خارج شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با کارشکنی‌های نخست‌وزیر اسرائیل برای انجام تبادل اسرا، شماری از صهیونیست‌ها بار دیگر در تل‌آویو تظاهرات کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گزارش یک روزنامه انگلیسی، نبود اهداف سیاسی مشخص در جنگ باعث شده ارتش این رژیم بیش از آنکه به دنبال کسب دستاوردهای میدانی مشخص باشد، به نیرویی تبدیل شود که صرفاً به وقایع مختلف واکنش نشان می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای مقاومت در فلسطین که به تازگی تلفات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کردند، از هلاکت پنج نظامی صهیونیستی دیگر خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که منطقه اشغالی «عسقلان» در اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین در غزه تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه تاکنون 604 مسجد را در این باریکه به طور کلی تخریب کرده و 200 مسجد دیگر را هم بمباران کرده و به آن خسارت وارد کرده است و علاوه بر این، 3 کلیسا نیز در این باریکه بمباران و تخریب شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و معاون سابق رئیس موساد امروز (شنبه) تأکید کرد که جنگ این رژیم علیه نوار غزه «بی هدف» و «بی‌فایده» است و تل آویو در نهایت شکست خواهد خورد. عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و معاون سابق رئیس موساد امروز (شنبه) تأکید کرد که جنگ این رژیم علیه نوار غزه «بی هدف» و «بی‌فایده» است و تل آویو در نهایت شکست خواهد خورد. به گزارش عرشه آنلاین، «رام بن باراک» عضو...

وب‌گاه عصر ایران

«آدم حموی» جراح آمریکایی داوطلب در بیمارستان اروپایی غزه در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه، تاکید کرد با توجه به بسته شدن کامل گذرگاه‌ها، تیم پزشکی تمام تلاش خود را برای مقابله با موارد پیچیده جراحت‌ها، به ویژه در میان کودکان به کار می‌برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت اتریش امروز (شنبه) اعلام کرد که بعد از ارزیابی اقدامات آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) کمک‌های خود را به این آژانس ادامه خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که صهیونیست‌ها حملات وحشیانه خود به مناطق مختلف نوار غزه را با شدت دنبال می‌کنند و با بستن گذرگاه‌های زمینی از جمله گذرگاه رفح مانع ورود کمک‌ها به داخل غزه می‌شوند، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد امروز گزارش داد که تقریباً هیچ کمکی برای توزیع در نوار غزه باقی نمانده و وضعیت بهداشتی و بخش آب و فاضلاب نیز بسیار فاجعه بار است. سازمان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، اقدام ارتش اسرائیل در بازگشت به مناطقی از نوار غزه که پیشتر ادعا می‌کرد آن‌ها را از رزمندگان مقاومت پاک‌سازی کرده است بار دیگر اختلافات میان مقامات ارشد سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی و در رأس آن‌ها «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر و «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم را آشکار کرد. جنگ در کابینه جنگ اسرائیل خبرگزاری رویترز در تحلیلی درباره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس تجزیه و تحلیل تصاویر به دست آمده از ماهواه «کوپرنیکوس سنتینل -1»، از ابتدای حمله زمینی ارتش رژیم اسرائیل به شهر رفح در 12 روز پیش، حدود یک هزار و 400 ساختمان در این شهر آسیب دیده یا به طور کلی ویران شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جنبش حماس در خارج تأکید کرد، اکنون فرصتی برای شکست رژیم صهیونیستی و فروپاشی پروژه صهیونیسم وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با گذشت بیش از یک ماه از رویارویی عریان ایران و اسرائیل، برخی تحلیلگران با استناد به شرایط حاکم بر منطقه، بالاخص تداوم جنگ در غزه، در باب احتمال تکرار این رویارویی هشدار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام منابع رسانه‌ای بمباران امروز اردوگاه جبالیا دست‌کم 15 شهروند فلسطینی شهید و 30 نفر دیگر مجروح شدند.