پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چند روزی است که شهرک‌نشینان افراطی کاروان‌های کمک‌های بشردوستانه متعددی را که از اردن به سمت نوار غزه می‌روند، غارت می‌کنند. نمونه جدید این اقدام هم روز جمعه زمانی روی داد که یک راننده کامیون در کرانه باختری توسط ده‌ها غیرنظامی صهیونیست (شهرک‌نشینان) مجروح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نارضایتی از کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی شدت گرفته و 63 درصد صهیونیست ها اعلام کردند که از عملکرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم راضی نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیرو‌های القسام با حمله به نظامیان صهیونیستی در شرق رفح موفق شدند 15 تن از سربازان ارتش اشغالگر را به هلاکت برسانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل، مرگ یک افسر ارشد از تیپ چتربازان اسرائیل را در شمال نوار غزه تایید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که یک کشتی در 76 مایلی شمال غرب بندر الحدیده یمن هدف حمله قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رزمندگان فلسطینی دقایقی قبل در جریان 2 عملیات، تانک و پایگاه نظامیان صهیونیست را در نوار غزه هدف قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش‌هایی منتشر شده که اعلام می‌کنند یک کشتی در شمال غرب بندر الحدیده یمن هدف حمله «شی ناشناس» قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتشار یک کلیپ ویدئویی از عملیات تک تیرانداز فلسطینی علیه یک نظامی صهیونیست در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تانک و پایگاه نظامیان اسرائیل را در نوار غزه هدف حمله قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر هماهنگی حقوق بشر سازمان ملل متحد در فلسطین در صفحه خود در شبکه اجتماعی "ایکس" افزود: وضعیت آب و فاضلاب [در نوار غزه] به سرعت رو به وخامت است و با ممنوعیت ورود کمک‌های بشر دوستانه به این منطقه، مردم تنها می‌توانند برای برطرف کردن نیاز‌های خود بدنبال غذا و مایحتاج خود زیر آوار‌ها و درون زباله‌ها باشند. پیشتر نیز فرحان حق معاون سخنگوی سازمان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که با منفجر کردن بمب در داخل خانه‌ای در منطقه التنور در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه، 15 نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند. به گفته القسام، این نظامیان در داخل خانه سنگر گرفته بودند و بعد از انفجار بمب، رزمندگان القسام با باقیمانده آن‌ها درگیر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امنیت داخلی و وزیر کابینه جنگ اسرائیل در نشست کابینه امنیتی به شدت دچار اختلاف‌نظر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر اسپانیا گفت که روز چهارشنبه تاریخ به رسمیت شناختن کشور فلسطین را از سوی کشورش اعلام خواهد کرد

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در سخنانی از ارسال پیام‌هایی توسط آمریکا به جنبش حماس در رابطه با اسکله دریایی ایجاد شده توسط این کشور به بهانه کمک‌رسانی به نوار غزه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

یکی از مسئولان ارشد حماس با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها هرگز نمی‌توانند به روشی غیر از یک معامله جامع، اسرای خود را زنده تحویل بگیرند، تاکید کرد نباید به روایت اشغالگران اعتماد کرد و حرف آخر چیزی است که مقاومت می‌زند.