پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، کارمندان کنگره آمریکا در مقابل مقر آن علیه تصویب قانون حمایت از کمک‌های امنیتی به اسرائیل دست به تظاهرات زدند. گفته شده این تظاهرات سازماندهی شده درست قبل از رأی گیری مجلس نمایندگان در مورد لایحه‌ای انجام شد که بایدن را وادار به ارائه کمک‌های نظامی مورد تأیید کنگره به اسرائیل کند. همچنین گفته شده است که حدود نیمی از جمعیت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 13 وزیر خارجه کشورهای جهان، عمدتا غربی طی نامه‌ای به یسرائیل کاتس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نسبت به حمله به شهر رفح هشدار دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، 13 وزیر خارجه کشور‌های جهان، عمدتا غربی طی نامه‌ای به «یسرائیل کاتس»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نسبت به حمله به شهر رفح هشدار داده و خواستار ارسال کمک‌های بیشتر به نوار غزه شدند. این نامه را وزرای خارجه گروه هفت به استثنای آمریکا و همچنین استرالیا، دانمارک، فنلاند، هلند، نیوزلند، کره جنوبی و سوئد امضا کرده‌اند. این مقامات همچنین کاهش بحران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از دیوان بین‌المللی دادگستری خواست تا با درخواست آفریقای جنوبی درباره موضوع جنایت‌های این رژیم و نسل کشی مردم غزه مخالفت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس از اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست سران عرب در منامه انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین به دولت‌ها هشدار داد در برابر "نیت نسل کشی" اسرائیل بیدار شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب‌الله عراق با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس درباره تحولات جنگ غزه گفت‌وگوی تلفنی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر روابط اسلامی و عربی حماس گفت: دشمن صهیونیست می‌خواهد اسرای خود را با زور نظامی آزاد کند، اما در بمباران‌ها باعث کشته شدن 70 درصد آنها شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان حملات پهپادی و موشکی گسترده‌ای را علیه پایگاه‌های صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی انجام داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «خلیل الحیه»، رئیس دفتر روابط اسلامی و عربی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفتگو با شبکه المنار لبنان اظهار داشت که بیشتر اسرای رژیم اسرائیل کشته شده‌اند. الحیه گفت که بعد از 8 ماه از تجاوز به غزه، دشمن در نابودی مقاومت با وجود این همه جنایت و کمک از آمریکا شکست خورده است. به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عضو دفتر حماس تأکید کرد: مقاومت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن بند مربوط به جزایر سه گانه ایرانی در بیانیه نشست سران اتحادیه عرب در بحرین، بار دیگر این جزایر را جزء لاینفک و ابدی سرزمینی ایران خواند و طرح اینگونه ادعاهای بی‌اساس در این بیانیه را مردود شمرد سی و سومین نشست سران انحادیه عرب امروز در منامه پایتخت بحرین برگزار و در پایان بیانیه‌ای صادر شد که در بندی از آن به موضوع جزایر سه گانه ایرانی پرداخته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل کنگره ناسیونالیسم عربی و نامزد پیشین ریاست جمهوری مصر تصریح کرد: اسرائیل در این دور از جنگ شکست خورد و این که مقامات مختلف اسرائیل مسؤولیت این شکست را متقبل می‌شوند، خود نوعی اعتراف به شکست است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجلس نمایندگان آمریکا پنجشنبه شب مصوبه‌ای را تصویب کرد تا جو بایدن رئیس جمهوری این کشور را برای ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی تحت فشار قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه المیادین به نقل از خبرنگار مستقر خود در یمن گزارش داد که ارتش یمن موفق شده است که یک فروند پهپاد آمریکایی را در شمال شرق یمن سرنگون کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر اپوزیسیون و نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب گفت: پیش از این ارگانی را جایگزین حماس کنیم و آن را تغییر دهیم، باید دولت اسرائیل را عوض کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقاومت اسلامی عراق از انجام یک حمله پهپادی به هدفی حیاتی در بندر اشغالی ایلات خبر داده است.