پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجلاس سران کشورهای عربی در بحرین از شورای امنیت سازمان ملل خواستار شد تا قطعنامه‌های آتش بس خود در غزه را اجرا کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیانیه پایانی اجلاس سران کشورهای عربی در بحرین درباره وضعیت نوار غزه صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورهای عربی با پیشنهاد تل‌آویو برای ایجاد تشکیلات غیرنظامی عربی در نوار غزه مخالفت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کشورهای عربی با پیشنهاد تل‌آویو برای ایجاد تشکیلات غیرنظامی عربی در نوار غزه مخالفت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیأت آفریقای جنوبی در دیوان بین المللی دادگستری گفت: باید به اسرائیل دستور داد که عملیات نظامی خود در نوار غزه را متوقف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیوان بین المللی دادگستری برای بررسی شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل تشکیل جلسه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری رسمی قطر (قنا) اعلام کرد که شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر امروز (پنجشنبه) بعد از شرکت در جلسه افتتاحیه سی و سومین اجلاس سران عرب در بحرین، بدون ایراد سخنرانی این کشور را ترک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور مصر در اجلاس سران کشور‌های عربی از کارشکنی و بی‌مسئولیتی اسرائیل در مذاکرات آتش‌بس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن با اشاره به همدستی آمریکا در نسل کشی ملت فلسطین و محاصره نوار غزه و بستن گذرگاه رفح در جنوب این منطقه گفت: این آمریکایی ها بودند که طرح حمله به گذرگاه رفح و اشغال آن را به رژیم اسرائیل دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن امروز پنجشنبه در سخنانی اظهار داشت یک کشتار دسته جمعی برای اینکه وجدان انسانی بیدار شود و مواضع قدرتمندی برای جلوگیری از نسل کشی اتخاذ شود، کافی بود. (اما در عمل چنین مسئله‌ای رخ نداد) وی افزود آمریکا نقش اساسی در جنگ گرسنگی دادن مردم نوار غزه و نسل کشی با بمب‌های ویرانگر و مرگبار خود دارد. الحوثی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل سازمان ملل با بیان اینکه شهرک‌نشینان اسرائیلی به طرز وحشتناکی مانع رسیدن کمک‌ها به نوار غزه می شوند، گفت که حمله به رفح غیرقابل قبول است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن با اشاره به همدستی آمریکا در نسل کشی ملت فلسطین و محاصره نوار غزه و بستن گذرگاه رفح در جنوب این منطقه گفت: این آمریکایی ها بودند که طرح حمله به گذرگاه رفح و اشغال آن را به رژیم اسرائیل دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آفریقای جنوبی امروز پنجشنبه از این دادگاه بین‌المللی خواست تا دستور توقف فوری تهاجم رژیم صهیونیستی به منطقه رفح در غزه را صادر کند. دو روز جلسات استماع در «دیوان بین‌المللی دادگستری» (ICJ) برگزار می‌شود که وکلای آفریقای جنوبی در روز پنجشنبه به تشریح پرونده خود می‌پردازند و رژیم صهیونیستی روز جمعه باید پاسخگو باشد. آفریقای جنوبی تاکید کرده است...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بر اساس نتایج تحقیقات درباره هلاکت و زخمی‌شدن شماری از نظامیان صهیونیست در جبالیا، حمله تانک‌های خودی عامل این حادثه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری رسمی قطر (قنا) اعلام کرد که شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر امروز (پنجشنبه) بعد از شرکت در جلسه افتتاحیه سی و سومین اجلاس سران عرب در بحرین، بدون ایراد سخنرانی این کشور را ترک کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شهاب نیوز، رژیم صهیونیستی نتایج تحقیقات اولیه پیرامون هلاکت و زخمی‌شدن شماری از نظامیان صهیونیست در جبالیا واقع در شمال نوار غزه را منتشر کرد. بر اساس این تحقیقات، دو تانک ارتش رژیم صهیونیستی با دیدن لوله یک تفنگ که از پنجره ساختمانی در جبالیا بیرون زده بود، گمان کرده‌اند که مبارزان مقاومت فلسطین در این ساختمان حضور دارند، اما بر خلاف...